دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹
کتابخانه مرکزی و فردوسی سنندج در ایام نوروز فعال هستند

کردستان - سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان گفت: کتابخانه‌های مرکزی و فردوسی سنندج در تعطیلات نوروز فعال بوده و به ارائه خدمات کتابخانه‌ای به اعضا و مسافران نوروزی می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سنندج، معصومه حسنی خونسار، دوشنبه در بازدید از کتابخانه امام خامنه‌ای با تبریک فرا رسیدن سال نو به کارکنان و اعضای کتابخانه‌های عمومی استان اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن عید نوروز و سال ۱۴۰۳ هجری شمسی، به منظور ارائه خدمات کتابخانه‌ای به مخاطبان و مسافران نوروزی و بهره‌برداری اعضا از فرصت تعطیلات برای آمادگی شرکت در آزمون‌ها، تعدادی از کتابخانه‌های عمومی در این ایام فعال هستند.

وی ادامه داد: کتابخانه‌های کتابخانه امام خامنه‌ای و فردوسی سنندج در تعطیلات فعال بوده و به ارائه خدمات کتابخانه‌ای به اعضا و مسافران نوروزی می‌پردازند.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان افزود: این کتابخانه‌ها از ۲۹ اسفند تا ۱۲ فروردین سال ۱۴۰۳ هر روز از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ساعت ۱۷:۳۰ عصر آماده خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان سنندج هستند و امیدواریم علاقه‌مندان بتوانند از این فرصت حداکثر بهره‌برداری را بگیرند.

حسنی خونسار همچنین گفت: این دو کتابخانه عمومی در شهرستان سنندج با در اختیار داشتن منابع متنوع و همچنین فضای مناسب بهترین مکان برای مطالعه در ایام تعطیلات نوروزی به شمار می‌رود.

وی، نهادینه کردن فرهنگ مطالعه و کتابخوانی را بسیار ارزشمند دانست و یادآور شد: جوامعی که در آن مطالعه و کتابخوانی به فرهنگ تبدیل شده، راه آسانی برای نیل به توسعه را پیش رو دارند.

استان کردستان در حال حاضر دارای ۴۵ باب کتابخانه نهادی و ۶۳ باب کتابخانه مشارکتی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها