یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱
اجرای بیش از ۱۲۰ برنامه در کتابخانه‌های عمومی بوشهر در رمضان و نوروز

بوشهر - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر از اجرای بیش از ۱۲۰ برنامه همزمان با ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در کتابخانه‌های عمومی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بوشهر، حیدر راهب با اعلام این خبر گفت: به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و تقارن آن با ماه مبارک رمضان، کتابخانه عمومی استان بوشهر ویژه‌برنامه‌های متعددی را برای این ایام تدارک پیش‌بینی کرده‌اند.

وی افزود: بیش از ۱۲۰ برنامه در ایام ماه رمضان و نوروز در کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر اجرا می‌شود که محفل انس با قرآن، معرفی کتاب، نمایشگاه کتاب، نشست کتاب‎‏خوان ویژه ماه مبارک رمضان، نشست مطالعاتی، همایش کودکان قرانی، آموزش نماز و احکام، ویژه برنامه‌های کودک و قصه‌گویی، اکران فیلم، آموزش قرآن کریم، ترتیل خوانی قرآن، مسابقات کتابخوانی و قرآنی، تولید محتوای قرانی و کارگاه مشاعره از جمله این برنامه‌هاست.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر همچنین از ارائه خدمات ۱۴ کتابخانه عمومی در روزهای تعطیل عید نوروز در استان بوشهر خبر داد و گفت: در شهر بوشهر دو کتابخانه عمومی خلیج فارس و مصلحیان (سعادت) در نوروز به گردشگران و علاقه‌مندان خدمات ارائه خواهند داد.

راهب ادامه داد: همچنین کتابخانه‌های عمومی «شهید گنجی»، «شهید بهشتی» و «امام محمدباقر (ع)» در شهرستان دشتستان، «شهدای سپاه» روستای بنه گز در شهرستان تنگستان، «شهید عارفی» ریز در شهرستان جم، «حقایق نگار خورموجی»، «ولی عصر (عج)» کاکی و «حاج سیدعلی قمی» شُنبه در شهرستان دشتی، «مدام دیری» در شهرستان دیر، «باقرالعلوم (ع)» در شهرستان دیلم، «خلیج فارس» در شهرستان عسلویه و «ولایت» در شهرستان گناوه از دیگر کتابخانه‌هایی است که در نوروز ۱۴۰۳ خدمات خود را به مخاطبان ارائه خواهند داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها