پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹
نمایشگاه علوم قرآنی «می‌خوانمت» در ایلام افتتاح شد

ایلام- به مناسبت ماه مبارک رمضان؛ نمایشگاه علوم قرآنی «می‌خوانمت» در ایلام افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، نمایشگاه علوم قرآنی «می‌خوانمت» با حضور مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و جمعی از جامعه فرهنگی قرآنی در مجتمع فرهنگی هنری ایلام افتتاح شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: نمایشگاه قرآنی به مناسبت ماه مبارک رمضان با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دایر شده است.

علی هوشمند با بیان اینکه این نمایشگاه با همکاری انتشارات نسیم حیات قم در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد دایر شده، افزود: کتاب‌های ارائه شده در این نمایشگاه شامل: قرآن کریم در قطع و چاپ‌های مختلف، ادعیه، صحیفه سجادیه و نهج البلاغه است.

وی اظهار کرد: در این نمایشگاه مجموعه‌ای نفیس از کتاب‌های علوم قرآنی و عترت شامل ۲ هزار جلد کتاب با بیش از ۷۰۰ عنوان از ۲۳ اسفند تا ۲۸ اسفند ماه به مدت یک هفته در معرض دید علاقه مندان قرار دارد.

وی با بیان اینکه کتاب های کودکان و نوجوان با موضوع قرآن و عترت در این نمایشگاه عرضه می‌شود، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه برای سایر شهرستان‌های استان که متقاضی باشند نیز برگزار می شود و تمام کتاب های این نمایشگاه با ۵٠ درصد تخفیف عرضه می‌شوند و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۱۱ شب از این نمایشگاه دیدن کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها