چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷
جامعه الزهرا(س) طرح «زندگی با آیه‌ها» را اجرا می کند

قم - معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا(س) از اجرای طرح کشوری «زندگی با آیه‌ها» توسط جامعه الزهرا(س) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، معصومه شریفی در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره طرح ملی «مسطورا» گفت: طرح ملی «مسطورا» توسط طلاب جامعه الزهرا (س) در سراسر کشور در ایام ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود که در این راستا گردهمایی مبلغان در آستانه ماه مبارک رمضان و تبیین این طرح ملی برای آنان برگزار شده است.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا (س) با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح وارد کردن آیات الهی در متن جامعه و تدبر و تأمل بیشتر در کلام‌الله است، افزود: این طرح توسط مبلغان ساکن قم، کانون‌های استانی و مبلغان مسجد محور جامعه الزهرا علیهاالسلام در طول ماه مبارک رمضان به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی ادامه داد: طرح ملی «مسطورا» از سوی سازمان تبلیغات اسلامی ارائه شده و با همکاری اداره کل تبلیغ جامعه الزهرا (س) در حال اجرا است و این طرح تلاش دارد تا آیه‌های قرآن به گفتمان عمومی در جامعه تبدیل شود.

شریفی گفت: تلاش داریم تا این طرح به زبان‌های انگلیسی، آذری و اردو در کشورهای مختلف نیز به مرحله اجرا در آید.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا (س) اضافه کرد: اعزام مبلغ در ماه رمضان در قالب طرح تبلیغی هادیان کریمه با همکاری واحد فرهنگی حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، طرح تبلیغی خادمیاران فرهنگی با همکاری واحد فرهنگی مسجد مقدس جمکران و طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه از جمله دیگر برنامه‌های تبلیغی اداره کل تبلیغ جامعه الزهرا (س) است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها