سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
روزه‌داران از «به جان می‌خوانمت» و «حاء. سین. نون» غافل نشوند

کتاب «به جان می‌خوانمت» اثر سیدعلی شجاعی که ترجمه دعای روزهای ماه رمضان است و «حاء. سین. نون» درباره زندگی امام حسن (ع) دو کتاب مناسب برای مطالعه در ماه رمضان هستند.

سرویس ادبیات خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) - زهره کردلو:  «به جان می‌خوانمت» اثر سیدعلی شجاعی که چاپ دوم آن از سوی نشر نیستان در دسترس علاقه‌مندان است ترجمه دعای روزهای ماه رمضان را شامل می‌شود. «خدای من و پروردگار من! در این ماه و به این رمضان، به هر روزش و به هر آن و لحظه‌اش… به جان می‌خوانمت.»

نشر نیستان «به جان می‌خوانمت» را در ۴۰ صفحه نیم رقعی با بهای پشت جلد ۱,۷۰۰ تومان عرضه کرده است.

کتاب دیگر سیدعلی شجاعی مناسب ماه مبارک رمضان «حاء. سین. نون» رمانی است که توسط نشر نیستان به چاپ سیزدهم رسیده است. این رمان، روایتی است از زندگانی امام حسن مجتبی (ع)، در بستر زمانی شهادت حضرت امیر و آغاز خلافت امام تا شهادت ایشان و محوریت موضوع صلح. شجاعی در این رمان با رفت‌وبرگشت‌های راوی میان دو جبهه امام و معاویه و بازسازی و بازیابی اهداف و افکار و شخصیت معاویه، تصویری جدید از صلح امام به مخاطب ارائه می‌دهد.

نویسنده که آغاز کتاب آورده است «و خداوند را آیه‌ای است، که نازل شد به آغوش پیامبر: حاء. سین. نون. ذِکرُ رحمَتِ رَبکَ عَبدَه مُجتَبی…» با تاکید بر رازورانگی شخصیت حضرت و رفتارشان در برابر مکر معاویه تلاش می‌کند تا کمی از اسرار نهان انتخاب‌های امام را برای خواننده تصویر کند.

نشر نیستان، «حاء. سین. نون» را در ۱۳۲ صفحه رقعی با قیمت ۱۰۵ هزار تومان عرضه کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها