پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
مراسم رونمایی از کتاب «باران احساس» برگزار شد

خراسان‌رضوی -مراسم رونمایی از کتاب «باران احساس» به قلم مهدی صابری با حضور جمعی از اهالی انجمن نویسندگان اهل قلم خراسان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، مراسم رونمایی از کتاب «باران احساس» به قلم مهدی صابری عصر چهارشنبه در سالن همایش‌های مجتمع امام رضا در پارک ملت مشهد برگزار شد.

در ابتدای این مراسم صدیقه فرخنده شاعر و مجری مراسم ضمن خوش‌آمدگویی به میهمانان و حضار، از جواد نعیمی دعوت به سخنرانی کرد، نعیمی ضمن قرائت احادیث و سخنانی از پیامبر اعظم و مولای متقیان و امام صادق (ع) در باب اهمیت مطالعه و کتاب و کتابخوانی، گفت: باید سخنان و دستورات ائمه اطهار در خصوص کتابخوانی را به عنوان دستورالعمل در زندگی روزمره به کار گیریم.

وی با نقل حدیثی از امام صادق (ع) اظهار کرد: ایشان در جایی گفته‌اند باید در نعمتهایی که خداوند به انسان ارزانی داشته است اندیشه کنیم که از جمله این نعمت‌ها نویسندگی است که اخبار گذشتگان را به باز ماندگان و از بازماندگان به آیندگان می رساند.به سبب آن است که دانش، آداب و رسوم و.... در کتاب‌ها جاویدان می ماند.

این نویسنده بیان کرد: همچنین اینکه حضرت علی (ع) هم گفته اند کسی که خود را با کتاب به آرامش برساند هیچ آرامشی را از دست نخواهد داد، لذا امیدوارم از این سخنان را در زندگی روزمره‌مان بهره ببریم.

مراسم رونمایی از کتاب «باران احساس» برگزار شد


در ادامه این رویداد پرویز روحبخش، نسرین اکرامی، تقی پور، حامدی و دینا عابدینی به قرائت اشعار خود پرداختند.

در انتهای این مراسم نیز که با حضور جمعی از ادبا، نویسندگان، شعرا، شخصیت‌های ادبی و خانواده انجمن نویسندگان اهل قلم خراسان همراه بود از کتاب «باران احساس» به قلم مهدی صابری و با حضور محمد حقیقت‌خواه، دبیر انجمن نویسندگان رونمایی شد.

به گزارش ایبنا؛ «باران احساس» مجموعه اشعار هجده شاعر معاصر است که با تالیف مهدی صابری و توسط انتشارات سیمرغ خراسان به تازگی رهسپار بازار کتاب شده است.
 

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهاره تقی پور IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    با سپاس از پوشش خبری شما بنده تقی پور و یکی از هجده شاعر مجموعه و حاضر در جلسه بودم که جلسه خوب و پر باری بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها