سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲
رمان «غم‌سوزی» نقد و بررسی می‌شود

خراسان‌رضوی - رمان «غم‌سوزی» به قلم اعظم عظیمی که برگزیده شانزدهمین دوره جایزه جلال شد، همزمان با پنجاه و ششمین جلسه انجمن عصر داستان در مکتب هنر رضوان در مشهد نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، رمان «غم‌سوزی» به قلم اعظم عظیمی که برگزیده شانزدهمین دوره جایزه جلال شد چهارشنبه ۱۶ اسفندماه در پنجاه و ششمین جلسه انجمن عصر داستان نقد و بررسی خواهد شد.

«اعظم عظیمی» نویسنده مشهدی است که او علوم دینی را در حوزه علمیه مشهد فراگرفت و در کنار تدریس فلسفه و دیگر درس‌های حوزوی به داستان‌نویسی و تدریس آن نیز می‌پردازد. از این نویسنده جوان تاکنون آثار متعددی به صورت مستقل و گروهی چاپ شده است.

«غم‌سوزی» داستانی است برای تلطیفِ سوزاندن رنج انسان در مواجهه با چیستی جهان و روایتی قابل اعتنا و تأمل در حوزه داستان‌های اندیشه‌محور و فلسفی که با نثری روان و بدون پیچیدگی، یکی از سخت‌ترین سؤال‌های میراث ازلی-ابدی انسان را به چالش می‌کشد.

اعظم عظیمی در این کتاب با روایتی لطیف، احساسی، چندلایه و تودرتو و با تمهیداتی دقیق به حوزه عشق ممنوعه ورود کرده است تا از دیالکتیک شوق عشق و رنج انسان به حقیقت معنابخش زندگی انسان برسد

به گزارش ایبنا؛ این نشست ادبی که با حضور نویسنده اثر سرکار خانم اعظم عظیمی همراه است چهارشنبه ۱۶ اسفندماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ با حضور جمعی از علاقه‌مندان به داستان‌نویسی در مکتب هنر رضوان واقع در کوهسنگی ۱۷ برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها