یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵
ششمین جشنواره شعر اشراق در قم برگزار می‌شود

قم - رئیس مرکز هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی از توانمندسازی طلاب در بخش هنری، رسانه‌ای و ادبی به عنوان یکی از رسالت‌های دفتر تبلیغات اسلامی یاد کرد و گفت: مراسم اختتامیه ششمین جشنواره شعر اشراق با معرفی و تقدیر از برگزیدگان در مرکز همایش های غدیر قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، روح‌الله رفیعی در نشست خبری اختتامیه ششمین جشنواره بین‌المللی شعر اشراق که در معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، عنوان کرد: توانمندسازی طلاب در بخش هنری، رسانه‌ای و ادبی یکی از اصلی‌ترین رویکردهای معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه است.

وی ادامه داد: در راستای تحقق این هدف، جشنواره های متعددی احیا و برگزار شده است که احیای چهارمین جشنواره فیلم اشراق و سیزدهمین جشنواره کتاب سلام از جمله آن‌ها بوده است.

رئیس مرکز هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی گفت: معتقدیم جشنواره پایان نیست بلکه شروع یک جریان برای شناسایی و کشف آثار هنرمندان و پرورش استعدادهای آنان است.

وی تصریح کرد: شعر طلاب در ادبیات کشور تأثیرگذار بوده است و جریان ادبی را رونق داده و به عرصه ادبیات کمک شایانی کرده است.

رفیعی ادامه داد: اختتامیه ششمین جشنواره شعر اشراق با معرفی و تقدیر از برگزیدگان روز سه‌شنبه، ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۹ در مرکز همایش های غدیر قم برگزار می‌شود.

رئیس مرکز هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: استاد اخلاقی، استاد محمد علی مجاهدی، معینی‌پور معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی و حجت‌الاسلام واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی سخنرانی خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها