پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
نمایشگاه صنایع دستی در کتابخانه مرکزی ارومیه دائر می‌شود

آذربایجان‌غربی - مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی گفت: به‌مناسبت سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی و حمایت از کسب و کارهای خانگی، نمایشگاه صنایع دستی، کارهای هنری و کسب و کارهای خانگی در کتابخانه مرکزی ارومیه برگزار می‌شود.

خدیجه معصومی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه، گفت: به‌مناسبت سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی و حمایت از کسب و کارهای خانگی، نمایشگاه صنایع دستی، کارهای هنری و کسب و کارهای خانگی در کتابخانه مرکزی ارومیه برگزار می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه در راستای حمایت از کسب و کارهای کوچک و خانگی است.

معصومی ادامه داد: کتابخانه‌های عمومی از مهم‌ترین مراکز فرهنگی و آموزشی برای جوامع محلی هستند و می‌توانند به‌عنوان محیط رشد و معرفی کسب و کارهای کوچک و نوپا عمل کنند.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه این نمایشگاه از ۸ الی ۱۷ اسفندماه در محوطه داخلی کتابخانه برپا خواهد شد، گفت: علاقه‌مندان جهت رزرو غرفه و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۴۴۳۳۴۸۰۸۶۰ تماس بگیرند.

وی گفت: در این نمایشگاه محصولاتی از جمله فرش، خشکبار، عرقیجات، شمع‌سازی، رزین، کیک و شیرینی‌پزی، بافتنی و عروسک‌بافی، خیاطی، کار روی پارچه، سنگ‌تراشی، چرم‌دوزی، سفال و چوب و غیره به عرضه و فروش خواهد رسید.

معصومی گفت: مهمترین هدف از برگزاری این نمایشگاه‌ها معرفی و شناساندن صاحبان مشاغل و برقراری ارتباط مؤثر میان آن‌ها است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها