شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
انتصاب عضو حقیقی امنای بنیاد ایران شناسی شعبه استان لرستان

لرستان - در حکمی از سوی رئیس بنیاد ایران شناسی، «محمدجعفر محمدزاده» به عنوان‌ عضو حقیقی هیئت امنای بنیاد ایران‌شناسی شعبه استان لرستان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد، در حکم محمدحسین رجبی دوانی خطاب به محمدجعفر محمدزاده آمده است: بر اساس تبصره ماده ۵ آیین نامه نحوه اداره و تأسیس شعب استانی بنیاد ایران شناسی بدین‌وسیله حضرت‌عالی که از چهره‌های علمی و اجرایی هستید، به عنوان عضو هیئت امنای بنیاد ایران‌شناسی شعبه استان لرستان منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و ساحت قدس اهل بیت علیهم السلام و درایتی که از شما انتظار می‌رود، در پیشبرد اهداف عالیه انقلاب اسلامی ایران و خدمت به فرهنگ و تمدن ایران‌زمین به ویژه استان لرستان موفق و موید باشید.

به گزارش ایبنا، محمدجعفر محمدزاده نویسنده و فرهنگ‌پژوه لرستانی است که افزون‌بر سوابق مدیریت فرهنگی و تدریس و پژوهش در دانشگاه، مدیریت رادیو ایران، معاونت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیریت‌های فرهنگی دیگر در سوابق اجرایی او دیده می‌شود. وی هم‌اکنون سرپرست دانشنامه مطبوعات ایران است و بیش از بیست اثر تألیفی و پژوهشی در حوزه تاریخ، فرهنگ و ادبیات از او منتشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها