شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
تمدید فراخوان حمایت از «پایان‌نامه‌ها و رساله‌های مرتبط با آزفا»

بنیاد سعدی مهلت ارسال مدارک متقاضیان دریافت تسهیلات حمایتی برای پایان‌نامه‌ها و رساله‌های مرتبط با رشته آزفا را تا ۱۵ اسفندماه تمدید کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، دومین فراخوان حمایت از پژوهش‌های بنیاد سعدی شامل هفت اولویت پژوهش‌های پیکره بنیاد در حوزه تولیدات گفتاری و نوشتاری فارسی آموزان غیر ایرانی، پژوهش‌های مرتبط با سنجش و ارزشیابی توانش ارتباطی فارسی‌آموزان غیر ایرانی، پژوهش‌های مرتبط با تربیت مدرس زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان، پژوهش‌های مرتبط با آموزش زبان فارسی با اهداف ویژه، نیازسنجی در آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان، آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان به کمک فناوری و تضمین کیفیت در آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان است.

حمایت مالی از این موضوعات در مقطع کارشناسی ارشد تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال و در مقطع دکترا تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال خواهد بود. حمایت‌های معنوی نیز شامل «دسترسی به پیکره زبان آموز بنیاد سعدی»، «دسترسی به کلاس‌های فارسی آموزی بنیاد و سایر مراکز همکار»، «دسترسی به بانک آموزش‌های بنیاد سعدی» و «مشاوره پژوهشی» است.

آخرین مهلت ارسال مدارک جهت بهرمندی از این حمایت‌ها ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ خواهد بود. ثبت نام صرفاً از طریق فرم الکترونیک انجام می‌شود. از زمان تصویب پیشنهاد بیش از ۶ ماه نگذاشته باشد. به مدارکی که از طریق دیگری به بنیاد ارسال شوند ترتیب اثر داده نخواهد شد. طرح‌ها در کارگروه حمایت از پژوهش بنیاد سعدی بررسی خواهند شد.

دانشجویان متقاضی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه حمایت از پژوهش وبگاه بنیاد سعدی به آدرس s1f.ir/research مراجعه کنند و یا با ارسال پیام به رایانامه دبیرخانه شورای حمایت از پژوهش به آدرس resaerch@saadifoundation.ir با بنیاد سعدی در ارتباط باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها