دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
تجربه نشان داده که هرمزگان استان کتابخوانی است

هرمزگان - نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: تجربه نشان داده که هرمزگان استان کتابخوانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده در بدو ورودش به هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان در غرفه خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) حضور یافت و از وضعیت کتاب و کتابخوانی سخن گفت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان ضمن خداقوت به تیم رسانه‌ای ایبنا تنها رسانه فعال مستقر در نمایشگاه کتاب، گفت: کار شما بسیار ارزشمند است زیرا در عصر کنونی در کنار کتابخانه‌های فیزیکی به کتابخانه‌های دیجیتال و اتصال آن به کتابخانه‌های بزرگ کشور توجه فراوانی می‌شود و شما در بستر فضای مجازی تسهیل در کتابخوانی و اشاعه فرهنگ کتاب را با جدیت پیگیری می‌کنید.

وی ادامه داد: ما نیز در ستاد نماز جمعه بندرعباس مصمم هستیم تا کتابخانه تخصصی اقتصاد دریا محور که مورد توجه حضرت آقا هم هست را با جمع آوری کتاب‌های جامع به عنوان یک مرجع برای پژوهش محققان و دانشجویان راه اندازی می‌کنیم که کار بدیع و خوبی خواهد بود.

عبادی‌زاده همچنین کتابخانه‌های مشارکتی و کتابخانه سیار را راهکار بسیار خوبی برای رفع کمبودها در این حوزه دانست.

هژیر فتحی دبیر استان‌های خبرگزاری کتاب ایران نیز ضمن توضیح در خصوص دیرینگی و فعالیت‌های کتاب محور این خبرگزاری گفت: خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) تنها خبرگزاری و نخستین خبرگزاری حوزه کتاب است که در کشور منحصر به‌فرد است.

فتحی در پایان نیز در زمینه راه‌اندازی دفتر خبرگزاری و گسترش شعبه‌های آن در استان با حجت الاسلام عبادی‌زاده گفت‌وگو کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها