شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹
روند خرید کتاب تسهیل شده است

هرمزگان -  بازدید کنندگان اولین روز هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان معتقدند که روند خرید کتاب تسهیل شده است.

سرویس استان‌های خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا): هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگاه امروز کار خود را شروع کرد.

بازدیدکنندگان در گفت‌وگو با خبرنگار ایبنا از نقاط قوت ورود مناسب خرید کتاب گفتند.

حسین فریدونی، نویسنده و شاعر و از بازدید کنندگان نمایشگاه کتاب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، از شیوه جدید نمایشگاه ابراز خوشحالی کرد و افزود: پس از وقفه‌ای طولانی در برگزاری نمایشگاه کتاب بدلیل کرونا امسال شاهد این اتفاق میمون بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: حُسن هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان این است که از تشکیل صف‌های طولانی خرید بن کتاب خبری نیست و خریدار بدون اتلاف وقت و انرژی می‌تواند کتاب مورد نظرش را خریداری کند.

این نویسنده ضمن اشاره به این موضوع که فصل مناسبی را برای برگزاری نمایشگاه کتاب برگزیده‌اند، افزود: ظاهراً نمایشگاه امسال موضوع محور است و ناشران راحت‌تر می‌توانند محصولات خود را به فروش برسانند.

علی جعفری یکی دیگری از بازدید کنندگان نمایشگاه نیز به خبرنگار ایبنا گفت: کاری که امسال در تهیه کتاب انجام شده است در نوع خود بدیع و تازه است.

وی ابراز کرد: خرید کتاب با ساز و کار جدیدی که در نظر گرفته شده است، راحت‌تر، آسان‌تر و کم دردسر شده است.

شاعر بندرعباسی ضمن ابراز امیدواری از استقبال مردم در روزهای آینده، گفت: ان شا الله مردم کالاهای فرهنگی را نیز در سبد خرید خود لحاظ کنند.

به گزارش ایبنا، هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان به صورت غیر رسمی از شنبه ۲۱ بهمن آغاز شد و تا ۲۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت و ۲۵ هزار عنوان با ۳۳۰ هزار جلد کتاب در ۲۹ راهرو به علاقه‌مندان کتاب عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها