چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴
برپایی نمایشگاه کتاب در نیروگاه مفتح همدان/ عرضه ۲۰ هزار عنوان کتاب

همدان - به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، نمایشگاه کتابی در نیروگاه مفتح همدان برپا و در آن تعداد ۲۰ هزار عنوان کتاب عرضه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در همدان، به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی نیروگاه برق مفتح همدان اقدام به برگزاری نمایشگاه کتابی در محوطه این نیروگاه کرده است.

در این نمایشگاه بیش از ۲۰ هزار عنوان کتاب به نمایش گذاشته است که حدود ۵۰۰ نفر از کارکنان این نیروگاه می‌توانند از این فضای فرهنگی بهره‌مند شوند.

همچنین به منظور سهولت در امر خرید کتاب بن خریدی هم در اختیار کارکنان نیروگاه قرار گرفته تا بتوانند با تخفیف از خرید کتاب بهره‌مند شوند.

برپایی نمایشگاه کتاب در نیروگاه مفتح همدان/ عرضه ۲۰ هزار عنوان کتاب

مدیرعامل نیروگاه مفتح همدان در این راستا اظهار کرد: به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نمایشگاه کتابی به همین منظور در داخل نیروگاه برگزار شده و امیدواریم که مثل سنوات گذشته کارکنان از این فضای فرهنگی حداکثر بهره را ببرند.

برپایی نمایشگاه کتاب در نیروگاه مفتح همدان/ عرضه ۲۰ هزار عنوان کتاب

دیناروند بیان کرد: ترویج فرهنگ کتابخوانی میان خانواده‌های کارکنان نیروگاه از جمله اهداف این نمایشگاه است که استقبال خوبی هم صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه عکس و نمایش تصاویر مربوط به سال ۵۷ و عرضه لوازم آموزشی و کمک آموزشی از بخش‌های جنبی نمایشگاه به شمار می‌رود.

دیناروند افزود: ما سعی کردیم بر اساس درخواست همکاران موضوعات کتاب را پایش کنیم و کتاب‌هایی که بیشتر درخواست همکاران است، عرضه شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها