سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵
دبیرخانه کمیته کودک و نوجوان کنگره ملی ۸ هزار شهید گیلان در رشت گشایش یافت

گیلان- همزمان با دهه مبارک فجر، دبیرخانه مشترک کمیته کودک و نوجوان ستاد کنگره ملی سرداران، امیران و هشت هزار شهید استان گیلان در مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری رشت آغاز به کارکرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در رشت، این دبیرخانه به‌منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت میان کودکان و نوجوانان ایران اسلامی و در راستای امضای تفاهم‌نامه همکاری کانون پرورش فکری و ستاد دومین کنگره ملی سرداران، امیران و هشت هزار شهید استان گیلان صورت گرفته است.

براساس تفاهم‌نامه همکاری کانون پرورش فکری و ستاد دومین کنگره ملی سرداران، امیران و هشت هزار شهید گیلان، فرهنگ‌سازی در جامعه، فراهم‌سازی بسترهای لازم برای تولید آثار با محوریت ایثار و شهادت و همچنین معرفی الگوهای ایثار و شهادت و آشنایی بیشتر نسل کودک و نوجوان با زندگینامه هشت هزار شهید استان در اولویت است.

تشکیل گروه کارشناسی و استقرار دبیرخانه کمیته کودک و نوجوان کنگره در مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رشت، معرفی ۳۱ نفر از مربیان و اعضای توانمند کانون در زمینه طراحی، نقاشی، قصه‌گویی و قصه‌نویسی، شعر، داستان و تصویرسازی برای تولید حداقل ۷۲ اثر فاخر در ارتباط با شهدای والامقام استان گیلان از برنامه های اجرایی در این تفاهم نامه محسوب می شود.

همچنین مشارکت در تولید محتوا و اطلاع‌رسانی، فراهم‌سازی زمینه‌های بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانایی افراد و مسئولان ۲ مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کنگره هشت هزار شهید گیلان از برنامه‌های دیگر پیش‌بینی‌شده در این تفاهم نامه است.

دومین کنگره ملی سرداران، امیران و هشت هزار شهید استان گیلان طی اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۴ برگزارمی‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها