یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
ترویج فرهنگ مطالعه در میان خانواده‌ها از اهداف نشست «صمیمانه با کتاب» است

آذربایجان‌غربی- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی گفت: ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در میان خانواده‌ها و اولیای تربیتی از اهداف اصلی نشست «صمیمانه با کتاب» است.

زهرا آبسوران، در حاشیه دومین نشست «صمیمانه با کتاب» به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه، گفت: «صمیمانه با کتاب» عنوان طرحی است که از سوی معاونت فرهنگی کانون با هدف توسعه و تعمیق دیدگاه نقادانه مربیان برنامه ریزی شده و به شکل مستمر اجرا خواهد شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی گفت: ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در میان خانواده‌ها و اولیای تربیتی از اهداف اصلی نشست «صمیمانه با کتاب» است.

ترویج فرهنگ مطالعه در میان خانواده‌ها از اهداف نشست «صمیمانه با کتاب» است

وی افزود: توسعه و تعمیق دیدگاه نقادانه مربیان در نقد، کتاب به دقت و با رویکرد انتقادی و تحلیلی مورد بررسی قرار می‌گیرد و همین نقد کتاب می‌تواند به توسعه دانش در زمینه‌های مختلف کمک کند.

آبسوران ادامه داد: کتاب «پاهای تو منهای یک» سروده مجتبی احمدی در این جلسه مورد بحث قرار گرفت و این کتاب از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مجموعه شعر سپید با مضمون دفاع مقدس برای نوجوانان است که دربردارنده چهارده شعر با عناوینی مختلف، نگاهی متفاوت به موضوع دفاع مقدس و با رویکردی اجتماعی سروده شده است.

ترویج فرهنگ مطالعه در میان خانواده‌ها از اهداف نشست «صمیمانه با کتاب» است

به گزارش ایبنا؛ شعارزدگی تعدادی از شعرها، غمگین بودن مضامین و گاهاً باورپذیرنبودن بعضی از آن‌ها، از دیگر موضوعات مطروحه جلسه بود.

در ادامه، پیرامون استفاده از رنگ طوسی در جلد و تصاویر داخل کتاب و عناصر استفاده شده نیز بحث و گفتگو شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها