شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵
نشست «بنیاد فورد: نفوذ فرهنگی و تبلیغ آمریکاگرایی در دوره پهلوی دوم»

نشست تخصصی «بنیاد فورد: نفوذ فرهنگی و تبلیغ آمریکاگرایی در دوره پهلوی دوم» همزمان با فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی در معاونت اسناد ملّی این سازمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نشست تخصصی «بنیاد فورد: نفوذ فرهنگی و تبلیغ آمریکاگرایی در دوره پهلوی دوم» به منظور بررسی زمینه‌های شکل گیری و کارکرد بنیاد فورد و نفوذ در نخبگان علمی به مناسبت ایام الله دهه فجر به همت معاونت اسناد ملّی سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران برگزار می‌شود.

نشست تخصصی «بنیاد فورد: نفوذ فرهنگی و تبلیغ آمریکاگرایی در دوره پهلوی دوم» همزمان با فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲، در معاونت اسناد ملّی این سازمان برگزار می شود.

زمینه‌های شکل‌گیری و کارکرد بنیاد فورد، نفوذ در نخبگان علمی و دانشگاه‌های ایران و جهان و ترغیب به تکنوکراسی از جمله محورهای این نشست تخصصی است و فرهاد نام‌برادرشاد کارشناس تنظیم و توصیف اسناد به عنوان سخنران در این نشست حضور دارد.

علاقه‌مندان به نشست تخصصی «بنیاد فورد: نفوذ فرهنگی و تبلیغ آمریکاگرایی در دوره پهلوی دوم» همزمان با فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۰ به نشانی معاونت اسناد ملّی این سازمان در سالن پرهام (ساختمان گنجینه) مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها