پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶
نمایشگاه کتاب چهل و پنج سال مقاومت در قشم گشایش یافت

هرمزگان - به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر در هرمزگان، نمایشگاه کتاب چهل و پنج سال مقاومت در جزیره قشم گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، نمایشگاه کتاب چهل و پنج سال مقاومت با هدف تبیین و ترویج فرهنگ مطالعه، بصیرت افزایی و آشنایی نسل نو با پیام‌های تاریخی معمار کبیر انقلاب، شهدا و رهبر معظم انقلاب در پاسداشت ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، چهارشنبه ۱۱ بهمن به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر در سالن ورودی بندر مسافری شهید ذاکری جزیره قشم گشایش یافت.

در این نمایشگاه افزون بر ۱۶۰ عنوان کتاب و به طور عمده با موضوعات ایثار و شهادت و دفاع مقدس در چهار غرفه در معرض نمایش گذاشته شده و تا روز ۲۲ بهمن ماه دایر است.

در این نمایشگاه که با همکاری گمرک جمهوری اسلامی برگزار شده و از یازدهم تا بیست و دوم بهمن ماه ادامه دارد به جزو کتاب های ایثار و شهادت، عکس ها و پوسترهایی از امامین انقلاب، شهدای والامقام دفاع مقدس، مدافعان حرم و امنیت به نمایش در آمده است.

محمد رضوانی‌فر معاون وزیر اقتصاد و رییس کل گمرک ایران به همراه محمدحسینی فرماندار شهرستان قشم، حجت‌الاسلام حاجبی امام جمعه، ناظر گمرکات و مدیر کل گمرگ شهید رجایی هرمزگان و مدیر کل گمرک ایران در شهرستان قشم از نمایشگاه کتاب ایثار و شهادت در سالن گمرک بندر مسافربری شهید ذاکری قشم بازدید کرد.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها