چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
«فجر ماندگار»؛ بسته پیشنهادی کتاب/ از «تولد یک انقلاب» تا «بادیه‌فروش»

«فجر ماندگار» عنوان بسته پیشنهادی از طرف انتشارات شهید کاظمی در ایام‌الله دهه فجر، برای علاقه‌مندان به کتاب و به ویژه تاریخ انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، دهه فجر یادآور روزهای ۱۲ تا ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ است که طی آن امام خمینی (ره) پس از پانزده سال تبعید در بهمن ۱۳۵۷ به ایران بازمی‌گردند و همراه با مردم منجر به سقوط رژیم شاهنشاهی مستقر و برچیده شدن آن از تاریخ ایران می‌شوند. رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در بیانات خود این ایام را منحصربه‌فرد دانسته و توصیه به تدبر و مطالعه درباره این ایام دارند.

با توجه به توصیه ایشان و جایگاه این ایام در تاریخ انقلاب اسلامی ایران انتشارات شهید کاظمی کتاب‌هایی را درباره انقلاب اسلامی ایران معرفی کرده تا با مطالعه این کتاب‌ها با بخشی از حقیقت و واقعیت تاریخ ایران اسلامی آشنا شویم.

«فجر ماندگار» عنوان بسته پیشنهادی از سوی انتشارات شهید کاظمی است که در ایام‌الله دهه فجر، برای علاقه‌مندان به کتاب و به ویژه تاریخ انقلاب ارائه شده است. هر یک از این کتاب‌ها مثل جورچین به هم ریخته‌ای است که هر کدام از آنها گوشه‌ای از این جورچین را نشان می‌دهند و در نهایت، همه با هم آن را کامل می‌کنند.

برای اینکه انقلاب سال ۵۷ به پیروزی برسد، اتفاقات و آدم‌های زیادی دست به دست هم دادند. «خون دل» ها خورده شد. در «برف و آفتاب» آدم‌هایی را به دار آویختند. «مسجد هسته مقاومت» بود و «اسم رمز» ها یا مرگ یا خمینی. پابرهنه‌ها و «بادیه فروش» هایی چون شهید رجایی، در مقابل «ژنرال چشم آبی» و تیمسارهای تو خالی ایستادند.

«ملا صالحم‌ها و «حاج تقی» ها زندان‌ها دیدند و تازیانه‌ها برتنشان نشست. ناز معراج برگشتگانم با «تولد یک انقلاب» به منصه ظهور پا گذاشتند. اصلاً «در پس غبار» جامعه و ایران آن روزها، «داستان انقلاب» وجود داشت؛ فقط باید ماجراها و اتفاقاتی صورت می‌گرفت تا چهره واقعی آن را ببینیم. مثل «ماجرای علامه و انقلاب» و یا افرادی که «ذوالشهادتین امام» بودند.

علاقه‌مندان می‌توانند تمامی آثار نشر شهید کاظمی مرتبط با انقلاب اسلامی را با تخفیف ویژه با ورود به سامانه من و کتاب manvaketab.com تهیه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها