شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳
نشست کتابخوان ویژه مادران و بانوان خانه‌دار در خراسان شمالی برگزار شد

خراسان شمالی- با حضور جمعی از کتابخوانان شهر بجنورد، نشست کتابخوان ویژه مادران و زنان خانه دار در کتابخانه عمومی موسوی بجنورد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بجنورد، صبح یکشنبه مهناز امیری در نشست کتابخوان ویژه مادران و بانوان خانه‌دار با تاکید بر ترویج کتاب و کتابخوانی در جامعه، اظهار داشت: همواره در تلاشیم تا مطالعه کتاب و کتابخوانی را در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه بانوان و زنان خانه‌دار گسترش دهیم.

وی افزود: بررسی موضوعات مربوط به کسب و کارهای خانگی و آموزش یکی از اهداف برگزاری این نشست‌ها است.

امیری بیان کرد: در این راستا با هدف حمایت از کسب و کارهای خانگی، نمایشگاهی از توانمندی‌های مادران و زنان خانه‌دار عضو کتابخانه در ورودی کتابخانه برگزار شده است.

امیری تصریح کرد: در این نشست ۶ کتاب با عناوین «جانستان کابلستان» نوشته رضا امیرخانی، «طوفان دیگری در راه است» نوشته مهدی شجاعی «شما که غریبه نیستید» نوشته هوشنگ مرادی، «ارمیا» نوشته رضا امیرخانی، «دریا خانم» قاسم یاحسینی، «من زنده ام» نوشته معصومه آباد توسط اعضای کتابخانه معرفی شد.

وی خاطرنشان کرد: نشست کتابخوان ویژه مادران و زنان خانه‌دار هر دو هفته یکبار، سه شنبه ساعت ۴ بعد از ظهر در کتابخانه برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها