پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶
پادکست «رادیو خرمالو» منتشر شد

«رادیو خرمالو» عنوان مجموعه پادکست‌هایی است که با محوریت رمان نوجوان و همزمان با آغاز نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران، تقدیم مخاطبان علاقه‌مند به کتاب و پادکست شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا پادکست «رادیو خرمالو» با نویسندگی و اجرای معصومه توکلی نویسنده، منتقد کتاب و مدرس کتابخوانی همزمان با نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران منتشر شد.

معرفی و خواندن کتاب‌های خوب برای نوجوانان، همیشه از دغدغه‌های پدرها و مادرها، معلم‌ها و چه‌بسا خودشان بوده است. در این میان علاوه بر کتاب، پادکست به عنوان رسانه‌ای نوین، علاوه بر رقابت با کتاب، در میان نوجوانان از محبوبیت گسترده‌ای برخوردار است.

این دو دلیل کافی است تا جای خالی پادکستی با نگاهی ویژه برای نوجوانان با موضوع کتاب حس شود و «رادیو خرمالو» به همین منظور، با تمرکز بر رمان نوجوان منتشر شد.

معصومه توکلی در هر شماره از پادکست «رادیو خرمالو»، با تجربه‌ای که سال‌ها در دنیای کتاب‌ها و نوجوانان دارد، کتاب‌هایی با موضوعات مشترک فانتزی که لزوماً معروف نیستند، اما حتماً خواندنی هستند را از نویسندگان ایران و جهان معرفی خواهد کرد.

توکلی از فعالین حوزه‌ی کتاب کودک و نوجوان است و سال‌ها در کسوت معلمی و در زنگ کتابخوانی، از نزدیک با این گروه سنی در تعامل بوده است.

هر اپیزود «رادیو خرمالو» حدود ۳۰ دقیقه است و اگرچه برای نوجوان‌ها ساخته شده اما مخاطبان آن رده سنی خاصی ندارند. کافی است تنها نسبتی با این گروه سنی داشته باشید تا در دسته‌ی مخاطبان این پادکست قرار بگیرید.

همزمان با آغاز نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، اپیزود اول پادکست «رادیو خرمالو» با عنوان «می‌خواهم کتابی بخوانم که قهرمانش یک دختر جوان باشد» در پادگیرهای «کست باکس» و «شنوتو» منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

شما می‌توانید اطلاعات کامل نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران را اینجا بخوانید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها