شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹
اختتامیه چهاردهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری کتابخانه ملی برگزار می‌شود

اختتامیه چهاردهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مراسم اختتامیه چهاردهمین دوره جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، با حضور روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور و تقدیر از پژوهشگران برتر، سه‌شنبه (۲۶ دی‌ماه) ساعت ۱۰ در مرکز همایش‌های بین‌الملل سازمان (سالن قلم) برگزار می‌شود.

جامعه پژوهشی ایران در چهاردهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران آثاری در قالب‌های کتاب (تالیف و تصنیف)، طرح پژوهشی خاتمه‌یافته، پایان‌نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری ارائه داده‌اند.

به گزارش ایبنا به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، محورهای اصلی این دوره از جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران علم اطلاعات و دانش‌شناسی علوم آرشیوی، مطالعات تاریخ معاصر، ایران‌شناسی، اسلام‌شناسی، حفاظت و نگهداری منابع آرشیوی و کتابخانه‌ای و نسخه‌شناسی و نسخه‌پژوهی، و محور ویژه: آینده پژوهی مسائل سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و نیز موضوع اصلی هوش مصنوعی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها