چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
تفاهم‌نامه بین اداره کتابخانه‌‎های عمومی اهواز وزندان سپیدار منعقد شد

خوزستان-به منظور مشارکت و هم‌افزایی اداره کتابخانه‌های عمومی اهواز با امور زندان‌های این شهرستان تفاهم‌نامه‌ای در ۹ بند منعقد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اهواز، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اهواز پیش از ظهر چهارشنبه در بازدید از امور زندان‌ها بیان کرد: کتابخانه مشارکتی زندان سپیدار اهواز پس از وقفه تعطیلی، با کمک خیرین و اداره کتابخانه‌های اهواز این کتابخانه مجدد فعال شد.

خدیجه مرادی افزود: در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی این اداره درصدد برآمد تعداد ۱۵۰۰ جلد کتاب و ۹۰۰ نشریه به این کتابخانه اهدا کند.

مرادی با اشاره به تفاهم‌نامه بین این اداره و امور زندان‌ها اظهار کرد: به منظور مشارکت و هم‌افزایی از ظرفیت اداره کتابخانه‌های عمومی اهواز و امور زندان‌ها با حضور احمد آزاده رئیس امور زندان‌های اهواز و سبحانی معاون زندان‌ها تفاهم‌نامه‌ای در ۹ بند منعقد شد.

وی تامین نشریه، کتاب، جوایز شرکت کنندگان در جشنواره رضوی، فعالیت‌های فرهنگی، ساماندهی کتابخانه زندان‌ها و… را از دیگر مفاد این تفاهم نامه برشمرد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اهواز ضمن ابراز خرسندی از رشد حافظان و نویسندگان در زندان‌های اهواز عنوان کرد: توانمندی و رشد زندانیان در نوشتن آیات کلام الله مجید و خطبه‌های نهج البلاغه می‌تواند زمینه هدایت و تعالی دیگر زندانیان را فراهم کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها