سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹
مولف «آن ۲۳ نفر» شهدای دانش‌آموز کرمان را روایت کند

کرمان- وزیر آموزش و پرورش گفت: نویسنده‌ کتاب «آن ۲۳ نفر»، دانش‌آموزان شهید حادثه تروریستی کرمان را هم روایت کنند زیرا این دانش آموزان شهید هرکدام قصه و دنیایی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرمان، مراسم گرامیداشت شهدای دانش‌آموز حادثه تروریستی کرمان روز دوشنبه با حضور خانواده شهدای حمله تروریستی در کرمان و وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.

وزیر آموزش و پرورش با گرامیداشت یاد شهیدان دانش آموز انفجارهای ترویستی کرمان گفت: سلسله مدارس فرزندان حاج قاسم را در استان خواهیم ساخت و نام هرشهید دانش آموز را روی یکی از آنها می گذاریم.

رضامراد صحرایی افزود: جمله «رفیق شهیدم» بر سر زبان تک تک دانش آموزان خواهد نشست و نمی‌گذاریم راه و یاد شهید خاموش شود؛ این دانش آموزان همواره ناظر در بین ما خواهند بود و این وعده الهی و نشانه‌ای است که حرکت ما درست و در مسیر ظهور است.

وی تاکید کرد: همانطور که شهید سلیمانی راه شهادت را باز کرد این دانش آموزان شهید نیز این را گشودند. خانواده شهدا بدانند، کشور داغدار فرزندان و عزیزان شماست؛ امروز من حامل پیام رییس جمهور به یکایک شما هستم و تبریک و تسلیت عرض می کنم و می گویم تقاص خون شهدا گرفته می شود و نوری که این شهدا روشن کردند، خاموش نشدنی است.

وزیر آموزش و پروش بیان کرد: امروز نه تنها مردم کرمان که ملت ایران خودشان را به مزار این شهدا می رسانند و از آنها برات می گیرند.

وی تاکید کرد: البته ما خود نیز با تربیت صحیح این نسل انتقام سخت را خواهیم گرفت و این تکلیف ماست.

به گزارش ایبنا، در جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان که از سوی عناصر تکفیری داعش در عصر روز ۱۳ دی‌ماه انجام شد، تاکنون ۹۲ نفر به شهادت رسیدند که ۲۳ نفر از این شهدا دانش‌آموز بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط