پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
«پرنده‌ای که پر نزد» سروده محمد دهریزی منتشر شد

کتاب «پرنده‌ای که پر نزد» سروده محمد گودرزی‌دهریزی و تصویرگری علی فلاح‌کردی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، «پرنده‌ای که پر نزد» با شعرهایی دارای موضوع‌های متنوع و در قالب‌های مختلف مثل چهارپاره و نیمایی منتشر شده است.

این کتاب دربردارنده ۱۸ قطعه شعر با عنوان‌های «ساده‌ی سیاه»، «جاده»، «خَر»، «عکس»، «ماهی قلابی»، «قول و مردی»، «منطق سکوت»، «دارکوب»، «واکسی»، «سرنوشت»، «نشانی»، «جیرِ کوچک»، «درخت عاشق»، «جواب»، «جوجه کباب»، «آرزو»، «سوال» و «شاعر» است.

در شعر «جواب» این کتاب که مناسب نوجوانان بالای ۱۲ سال است، می‌خوانیم: یک چنار پیر / با پرنده حرف زد / روی شاخه‌ام بمان / لانه‌ای بساز / مثل یک درت ریشه کن / آن پرنده‌ی جسور / پند پیر را شنید / در جواب / پر زد و پرید.

کتاب «پرنده‌ای که پر نزد» در ۲۸ صفحه، قطع خشتی و به بهای ۴۰ هزار تومان با شمارگان دو هزار و ۵۰۰ نسخه از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را از فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور و پایگاه فروش اینترنتی محصولات کانون به نشانی Digikanoon.ir تهیه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط