چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴
کارگاه مقدماتی «آشنایی با زبان بدن» برگزار می‌شود

کارگاه مقدماتی «آشنایی با زبان بدن» با محوریت کتاب «اصول و فنون زبان بدن» پنج‌شنبه هفتم دی ماه در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کارگاه مقدماتی «آشنایی با زبان بدن» با محوریت کتاب «اصول و فنون زبان بدن» نوشته میرکمال میرنصیری از سوی خانه اندیشمندان علوم انسانی و با تدریس نویسنده این اثر برگزار می‌شود.

کتاب «اصول و فنون زبان بدن» که از سوی انتشارات الهه شرقی و به سفارش مدیریت پژوهش سیما در ۱۶۹ صفحه به چاپ رسیده، با رویکردی فرهنگ‌محور، مهارت‌های مربوط به این ابزار ارتباطی را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد.

سه مولفه «تاثیرگذاری»، «تیزبینی» و «خود بهِ سازی» به عنوان سه کارکرد مهم زبان بدن از جمله مواردی است که از سوی مدرس این کارگاه و نویسنده اثر مورد تاکید قرار گرفته و میرنصیری در بخشی از پیشگفتار خود در کتاب، با اشاره به این نکته که «زبان بدن چیزی بیشتر از حالت‌ها، حرکت‌ها و ژست‌هاست» عنوان می‌کند: «زبان بدن می‌تواند در بر گیرنده تمام پیام‌هایی باشد که توسط فرد و عناصر محیطی صادر شده و به وسیله تمامی حواس پنجگانه نفر مقابل دریافت می‌شوند».

کارگاه مقدماتی «آشنایی با زبان بدن» با تدریس میرکمال میرنصیری مدرس دانشگاه، مشاور خانواده و نویسنده کتاب «اصول و فنون زبان بدن» روز پنج‌شنبه هفتم دی‌ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ پذیرای علاقه‌مندان مباحث روان‌شناسی خواهد بود.

این کارگاه با میزبانی گروه روان‌شناسی خانه اندیشمندان علوم انسانی به صورت رایگان و با ارائه گواهینامه معتبر برگزار می‌شود و شرکت در آن برای عموم آزاد است.

علاقه‌مندان شرکت در این کارگاه می‌توانند با ارسال نام، نام خانوادگی و رشته تحصیلی خود به شماره پیامکی ۰۹۱۰۸۶۲۴۹۳۸ در این کارگاه حضور یابند. این کارگاه در سالن حافظ خانه اندیشمندان علوم انسانی به نشانی خیابان استاد نجات‌اللهی (ویلا)، بوستان ورشو برگزار می‌شود.

چاپ نخست «اصول وفنون زبان بدن» که در شمارگان ۱۰۰۰ نسخه، با قیمت ۲۰۰ هزار ریال در سال ۱۳۹۷ از سوی نشر الهه شرقی به چاپ رسیده، کتابی مصور با شیوه‌ای درسگفتارگونه است که هر مبحث آن با تصاویری مرتبط با موضوع همراه

است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها