دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶
آغاز کلاس‌های داستان نویسی و نثر ادبی در زنجان

زنجان- دبیر انجمن ادبی اشراق زنجان گفت: کلاس‌های داستان‌نویسی و نثر ادبی انجمن ادبی اشراق در فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان آغاز شد.

زهره میرعیسی خانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: با توجه به علاقه‌مندی جوانان و نوجوانان در حوزه داستان‌نویسی کلاس‌های مربوط به این بخش به صورت مستمر در فرهنگسرای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کلاس‌ها به صورت فصلی و از مراحل مبتدی تا حرفه‌ای با متولی‌گری انجمن ادبی اشراق برگزار می‌شود، افزود: خوشبختانه استقبال از این کلاس‌ها خوب است و مخاطبان خاص خود را دارد.

دبیر انحمن ادبی اشراق زنجان با اشاره به اینکه کلاس‌های ترم زمستان از اول دی ماه آغاز شده است، اضافه کرد: روزهای شنبه کلاس نحو و نثر ادبی با تدریس علی محمد بیانی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین کلاس‌های داستان نویسی فارسی روز یکشنبه با تدریس زهره میرعیسی خانی و کلاس شعر ترکی روزهای دوشنبه با تدریس جواد کرمی برگزار می‌شود.

میرعیسی خانی با اشاره به اینکه روزهای چهارشنبه نیز کلاس شعر فارسی با تدریس صبا سعیدی از شاعران زنجانی برگزار می‌شود، اضافه کرد: همچنین کلاس فن بیان هم روزهای پنجشنبه با تدریس ابوالفضل ایمانی برگزار می‌شود.

دبیر انحمن ادبی اشراق زنجان با اشاره به اینکه کلاس‌ها بدون شرط سنی و به صورت رایگان برگزار می‌شود، گفت: ساعت برگزاری کلاس‌ها روزانه از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۸ و ۳۰ دقیقه است.

وی به سایر فعالیت‌های انجمن ادبی اشراق هم اشاره کرد و افزود: این انجمن با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری مسابقات شعر و داستان نویسی هم مشارکت دارد و در هفته کتاب نیز با همکاری خانه کتاب کلاس داستان نویسی برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط