یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸
لبخند کودکان منطقه محروم مشهد به کتاب

‌مشهد – با مجهز شدن کتابخانه مسجد امام حسن مجتبی (ع) در منطقه محروم شمال مشهد به بخش کودک و نوجوان، کودکان این محله نیز به کتاب لبخند زدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، جمعی از خادمیاران آستان قدس رضوی همزمان با آغازین روزهای سرد زمستان ۱۴۰۲ با بسته‌های هدیه شامل کتاب، محصولات فرهنگی و لوازم کمک آموزشی بخش کودک و نوجوان کتابخانه مسجد امام حسن مجتبی (ع) واقع در رسالت ۱۶۴ مشهد را راه‌اندازی کردند.

در این مراسم که با حضور کودکان و نوجوانان علاقمند و فعالیت پرشور آنها همراه بود، کودکان و نوجوانان در کارگاه آموزشی مهارت‌های نوشتن و مسابقه خاطره‌نویسی از زیارت شرکت کردند.

در این کلاس شرکت‌کنندگان دلنوشته‌ها و خاطرات خود از حضور در حرم مطهر امام رضا (ع) را به رشته تحریر درآوردند و به برگزیدگان جوایزی اهدا شد. پایان بخش این مراسم اقامه نماز جماعت به امامت حجت الاسلام رجایی و کودکان بود.

لبخند کودکان منطقه محروم مشهد به کتاب

سید عباس مرجانی مدیر فعالیت‌های داوطلبانه و خادمیاری سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی نیز در این خصوص گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری و در راستای سفارش ویژه حجت الاسلام مروی تولیت معزز آستان قدس رضوی برنامه تجهیز کتابخانه‌های مساجد در مناطق محروم در راستای معرفی فضائل و کرامات امام رضا (ع) و گسترش معارف رضوی با تمام توان دنبال می‌شود.

حجت‌الاسلام رجایی امام جمعه مسجد امام حسن مجتبی (ع) نیز با سپاس از حضور خادمیاران کتاب تاکید کرد، این مسجد به لطف خداوند با حضور کودکان و نوجوانان به کانون فعالیت‌های فرهنگی تبدیل شده است. ایجاد کانون نماز و قرآن و کانون ورزشی و کتابخانه باعث رشد معنوی و درسی در منطقه شده است و به برکت مسجد و همت اهالی بافرهنگ رسالت فضایی روحانی برای ترسیم آینده بهتر برای این ناحیه از شهر پدید آمده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها