شنبه ۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵
ارسال بیش از ۵۰۰ اثر در فراخوان گردآوری مجموعه شعر غزه در کرمانشاه

کرمانشاه- مسئول انجمن شعر بسیج هنرمندان کرمانشاه از ارسال بیش از ۵۰۰ اثر در فراخوان گردآوری مجموعه شعر سراسری غزه در کرمانشاه خبر داد.

محنا امیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرمانشاه، با اشاره به فراخوان گرداوری سراسری مجموعه شعرهای سروده شده با موضوع غزه، اظهار کرد: در این فراخوان آثار در بخش کلاسیک، شامل غزل، ترجیح بند، رباعی، مثنوی، قصیده، دو بیتی و ترانه و در بخش اشعار آزاد نیز در قالب سپید و نیمایی جمع آوری می‌اوری می‌شود.

وی افزود: مهلت ارسال آثار تا ۱۵ آذر اعلام شده بود که با توجه به اسقبال هنرمندان این مهلت تا پنجم دی ماه تمدید شد و بر اساس این فراخوان هر شاعر مجاز به ارسال ۲ اثر از سروده‌های خود خواهد بود.

مسئول انجمن شعر بسیج هنرمندان استان کرمانشاه تصریح کرد: از ابتدای فراخوان تاکنون بیش از ۵۰۰ اثر با محوریت شهدای غزه و فلسطین به این مجموعه ارسال شده که در نهایت ۱۱۴ شعر قرار است به چاپ برسد و همچنین به چهار اثر برتر و برگزیده کتاب تهیه شده از اشعار در این فراخوان تعلق خواهد گرفت.

امیری در پایان خاطر نشان کرد: علاقه مندانی که تاکنون در حوزه غزه و فلسطین اشعاری سروده‌اند می‌توانند با ارسال آثار خود به این فراخوان از طریق شماره تماس ۰۹۲۱۰۷۰۱۶۸۷ اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها