چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
«سومین جشنواره افتخار من» در زنجان برگزار می‌شود

زنجان- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان گفت: «سومین جشنواره افتخار من» با همکاری سازمان دانش‌آموزی برگزار می‎‌شود.

سید شمس الدین موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس و قدردانی از زحمات رزمندگان ایثارگران؛ «سومین جشنواره افتخار من» در زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سازمان دانش‌آموزی و بنیاد حفظ آثار در برگزاری این جشنواره همکاری دارند، ادامه داد: این جشنواره در قالب بیان خاطرات و شناخت خانواده‌ها از ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه مخاطبین این جشنواره همه دانش آموزان در تمامی مقاطع تحصیلی هستند، گفت: بخش‌های این جشنواره فرهنگی شامل داستان نویسی، خاطره‌گویی، شعر، عکس نوشته، فیلم کوتاه ۳ تا ۵ دقیقه‌ای، فایل صوتی ۳ تا ۵ دقیقه‌ای است.

موسوی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به این جشنواره به پایان رسیده است، افزود: دبیرخانه برگزاری جشنواره در حال تفکیک آثار هستند و پس از داوری هریک از برگزیدگان در رشته‌‎های مختلف جشنواره به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

موسوی با تأکید بر اهمیت آموزش دانش‌آموزان در حوزه‌های فرهنگی و هنری بیان کرد: پس از بررسی آثار به نفرات برگزیده و استعدادهایی که در این بخش شناسایی می‌شود؛ دوره‌های آموزشی مرتبط برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط