چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸
داوران پایش جشنواره قصه‌گویی کانون در بخش‌های مختلف معرفی شدند

داوران پایش بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون در بخش‌های بین‌المللی، زبان اشاره، آیینی‌سنتی، مدرن و کلاسیک و ۹۰ ثانیه‌ای معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، پایش برگزیدگان جشنواره‌های قصه‌گویی استانی و دیگر بخش‌ها، از سوی داوران و بر اساس فیلم‌های رسیده از استان‌ها انجام شد و اسامی نفرهای منتخب برای شرکت در بخش‌های ملی، بین‌المللی و ۹۰ ثانیه‌ای از سوی دبیرخانه اعلام خواهد شد.

این پایش که پس از بررسی و ارزیابی متمرکز در تهران و با حضور چند داور از استان‌های مختلف ایران انجام شد، جایگزین جشنواره‌های منطقه‌ای شده است.

بر همین اساس لیلا مکانی، الهام دارابی و نازنین نوری داوران بخش پایش ملی (زبان اشاره)، سارا امیدوار، سولماز صادق‌زاده‌نصرآبادی و محمد سیمزاری داوران پایش بخش بین‌الملل، پویا بازرگان، مهرداد کاووسی و فاطمه روحی‌رحیم داوران پایش بخش ملی (آیینی‌سنتی)، اکرم شبان، فریبا حبیبی، قمر غلامیان، اسماعیل عسگری و رحیم مخدومی داوران پایش بخش ملی (مدرن و کلاسیک) معرفی شدند.

همچنین در بخش ملی (۹۰ ثانیه‌ای) ناهید پذیرایی، گلشن حسنوند، آرزو حقیقی، بی‌با رهسپار، زینب موسوی، سمیه اصحاب‌صحف، مریم فهیم‌پور، عزیزه ریحانی‌منفرد، محسن عظیمی‌پویا و حسین قربانزاده داوری را برعهده دارند.

بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی امسال با رویکرد مردمی‌سازی و عمومی‌سازی قصه‌گویی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «با قصه لبخند بسازیم» هم‌زمان با شب یلدا از ۲۷ تا ۳۰ آذر در یزد برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط