دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷
نمایشگاه ناشران کتاب در نیشابور برگزار می‌شود

خراسان‌رضوی - همزمان با بزرگداشت هفته پژوهش نمایشگاه آثار و تألیفات نویسندگان و ناشران نیشابور در محل فرهنگسرای سیمرغ این شهر برپا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور در خصوص نمایشگاه ناشران کتاب نیشابور اظهار کرد: نمایشگاه آثار و تألیفات نویسندگان، ناشران و اتحادیه کتاب‌فروشان نیشابور در ۲۵ غرفه همزمان با بزرگداشت هفته پژوهش در نیشابور برگزار می شود.

علیرضا سیدآبادی گفت: این نمایشگاه به اهتمام معاونت استانداری و فرمانداری ویژه، اداره کتابخانه های عمومی، اتحادیه کتابفروشان، سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری، کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، موسسه فرهنگی وهنری پرواز رنگ، ناشران، مولفین و انجمن های ادبی با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و آشنایی هر چه بیشتر مردم فرهنگ دوست با کتابهای تازه منتشره و در راستای گسترش این فرهنگ مانای بشری برگزار می شود.

وی عنوان کرد: اولین نمایشگاه ناشران کتاب نیشابور با غرفه‌های نمایشگاه و فروشگاه کتاب، معرفی کتابخانه های عمومی، معرفی نویسندگان و مولفان، رونمایی کتاب، تکریم از اصحاب قلم، معرفی انجمن های فرهنگی ادبی، معرفی کتابهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

سیدآبادی یادآور شد: این نمایشگاه با تخفیف ویژه کتاب های خود را به متقاضیان عرضه می نماید و عموم علاقه‌مندان می توانند ازساعت ۹ تا ۱۴ ظهر و ۱۷ تا ۲۲ شب از ۱۶ تا ۲۱ آذر ۱۴۰۲ با مراجعه به این نمایشگاه، کتب مورد علاقه خود را تهیه و از مجموعه برنامه های فرهنگی استفاده نمایند.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان نیشابور تصریح کرد: نیشابور با مساعدت و همکاری بخش خصوصی دارای ظرفیت ها و پتانسیل‌های بالقوه و بالفعل فرهنگی فراوانی است که می تواند همه ساله نمایشگاه های کتاب در این شهر و برای مردم فرهنگ و هنر دوست آن برگزار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها