شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸
۲۰۰ عنوان کتاب تالیف فرهنگیان استان سمنان رونمایی می‌شود

سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: آیین رونمایی بیش از ۲۰۰ عنوان کتابِ تالیف فرهنگیان استان در هفته‌ ملی پژوهش و فناوری، برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سمنان، سید جمال وزیری در نشست شهر شنبه شورای معاونان آموزش و پرورش استان سمنان به میزبانی این اداره کل بیان کرد: آیین رونمایی بیش از ۲۰۰ عنوان کتابِ تالیف فرهنگیان استان سمنان در هفته ملی پژوهش و فناوری، برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مراسم از مولفان آموزش و پرورش استان سمنان که نقش موثری در ارتقای آگاهی در جامعه دارند تقدیر می شود، افزود: معلمان مولف از ارکان مهم فرهنگ‌سازی در جامعه محسوب می‌شوند و آثار پژوهشی آن‌ها قابلیت ایجاد جریان فرهنگی را دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در ادامه افزود: معلمان قادر به تالیف کتاب‌هایی هستند که راه‌گشای مشکلات نظام تعلیم و تربیت خواهد شد و آیین رونمایی از تالیفات فرهنگیان استان از برنامه‌های شاخص آموزش و پرورش در هفته ملی پژوهش است.

وزیری همچنین با بیان اینکه دو معلم مهدیشهری امسال با پژوهش «اثربخشی بازی‌درمانی شناختی - رفتاری بر نشانه‌های کودک مبتلا به لالی انتخابی» توانستند رتبه دوم کشور را کسب کنند، گفت: وضعیت تالیف و پژوهش در بین همکاران فرهنگی استان سمنان بسیارخوب است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها