چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰
کتاب‌های نمایشگاه کتاب با تخفیف ۴۰ تا ۶۵ درصدی عرضه می‌شود

هرمزگان - مدیر نمایشگاه کتاب «یار مهربان» بندرعباس گفت: کتاب‌های نمایشگاه با تخفیف ۴۰ تا ۶۵ درصد عرضه می‌شود.

حسین طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، از تخفیف ۴۰ تا ۶۵ درصدی عرضه کتاب در نمایشگاه کتاب «یار مهربان» بندرعباس خبر داد.

وی افزود: این نمایشگاه با ۱۸۰۰ جلد و در موضوعات کودک و نوجوان، ادبیات، روانشناسی شناسی، شعر و رمان، تاریخ، بازی های فکری، کتب نفیس شامل علوم قرآنی، هزار و یک شب، شاهنامه، مثنوی، رباعیات خیام و … تا ۱۱ آذرماه در بندرعباس دایر است.

مدیر نمایشگاه کتاب «یار مهربان» بندرعباس ادامه داد: این کتاب‌ها با ۴۰ درصد تخفیف برای عموم، ۵۰ درصد تخفیف برای دانش آموزان و ۶۵ درصد برای فرهنگیانی که اردوهای علمی دانش آموزی را به نمایشگاه بیاورند لحاظ می‌شود.

او با اشاره به برگزاری همزمان ۴ نمایشگاه کتاب در هرمزگان گفت: علاوه بر بندرعباس، نمایشگاه کتاب در سالن ورزشی شهرستان بندرلنگه در غرب هرمزگان تا ۱۵ آذرماه دایر است، نمایشگاه کتاب میناب در شرق هرمزگان تا ۲۰ آذرماه در اداره ارشاد این شهرستان به روی علاقه‌مندان به کتاب باز است و نمایشگاه بازارچه کتاب دائمی با ۲۵ غرفه در جزیره قشم تا ۲۰ آذرماه به مدت ۳۰ روز در مجتمع فردوسی، مثل سایر شهرستان‌ها با ۵۰ درصد تخفیف در خدمت دوست‌داران کتاب است.

طاهری با ابراز رضایت از پشتیبانی مسئولان و حضور دانش آموزان در هرمزگان گفت: مهدی دوستی استاندار هرمزگان، مدیر کل آموزش و پرورش استان، روسای و معاونین آموزش و پرورش مناطق و نواحی شهرستان بندرعباس از این نمایشگاه بازدید کردند که بیانگر توجه مسئولان هرمزگان به فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

این کتابفروش و نمایشگاه دار از ایجاد نمایشگاه در سراسر ایران گفت و افزود: برگزاری نمایشگاه کتاب در سراسر ایران آزاد است اما در بندرعباس و سمنان در حمایت از کتاب‌فروشی‌ها، نمایشگاه کتاب ممنوع است و ما نمایشگاه بندرعباس را با حمایت اداره‌کل آموزش و پرورش هرمزگان، پس از ۸ دوره برگزاری به صورت عمومی، نهمین دوره بالاجبار به صورت خصوصی و بدون اجازه تبلیغات و بدون بازدید عموم برپا کرده‌ایم.

این گردشگر بین المللی حوزه کتاب اضافه کرد: پس از بندرعباس به زاهدان و یزد خواهیم رفت.

نمایشگاه کتاب بندرعباس هر روز حتی روزهای تعطیل نیز از ساعت ۸ صبح تا تا ساعت ۲۲ تا ۱۱ آذرماه در کانون فرهنگی تربیتی غدیر بندرعباس در محله گلشهر جنوبی دائر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها