چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱
ارسال بیش از ۳۹۰۰ جلد کتاب از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان ایلام

ایلام- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: بیش از سه هزار و ۹۰۰ جلد کتاب از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان به این اداره کل ارسال شد.

علی هوشمند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، گفت: بیش از سه هزار و۹۰۰ جلد کتاب از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان به این اداره کل ارسال شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: این کتاب ها بر اساس سهمیه تفاهم‌نامه استانی در سال جاری در موضوعات متنوع برای جوامع هدف کودک و نوجوان و بزرگسال برای توزیع در میان مخاطبان در اختیار این اداره کل قرار داده شده است.

وی ادامه داد: ان شاالله این کتاب‌ها طی مراحل مختلف در اختیار مخاطبان در سطح استان، با تمرکز بر مساجد، حسینیه‌ها، مدارس و مناطق کمتر برخوردار قرار داده خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ضمن تقدیر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارسال کتاب به استان‌ها افزود: کتاب‌های دریافتی از وزارت، اقدامی شایسته در راستای تقویت منابع توزیعی کتاب در سطح جامعه که بعد از آماده‌سازی و شناسایی جوامع هدف، با برنامه ریزی و نظارت این اداره‌کل، در اختیار مخاطبان قرار داده می‌شود.

مدیر دستگاه فرهنگی استان افزود: ۱۸۶ عنوان کتاب در موضوعات مذهبی، ادبی، علمی، تاریخی، سیاسی، اقتصادی، پزشکی، دانشنامه، روان‌شناسی، حقوقی، ادبیات کلاسیک و…برای مخاطبان کودک و نوجوان و بزرگسال، در اختیار «کتابسرا» ی اداره‌کل قرار داده شده تا با برنامه‌ریزی هدفمند و اصولی به تدریج در اختیار جوامع هدف قرار گیرد.

هوشمند افزود: سال ۱۴۰۱، بیش از ۳۵ هزار جلد کتاب در موضوعات مختلف از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در میان علاقه‌مندان به کتاب در سطح استان ایلام توزیع و اهدا شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها