دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
جشنواره بین‌المللی سفرنامه و خاطره‌نویسی «رایحه حسینی» در ایلام برگزار می‌شود

ایلام- معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام از برگزاری جشنواره بین‌المللی سفرنامه‌ و خاطره‌نویسی «رایحه حسینی» در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، نصرت‌الله حیدری گفت: جشنواره بین‌المللی سفرنامه و خاطره‌نویسی «رایحه حسینی» در ایلام در موضوعات و قالب‌های خاطرات محرمی، خاطرات اربعینی، اولین سفرنامه و اولین خاطره با عنوان «رایحه حسینی» برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این جشنواره از سری برنامه‌های سومین جشنواره علمی فرهنگی و هنری امامت و مهدویت است و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا ۱۰ بهمن به آدرس دبیرخانه در معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ارسال و برای اطلاع از قوانین جشنواره و ثبت خاطرات به آدرس این جشنواره مراجعه کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام با تاکید بر رعایت اصول علمی و نگارش در آثار، گفت: سفرنامه‌ها باید حاصل تجربه شخصی و مشاهدات عینی فرد باشد و سفرنامه‌های خیالی و ذهنی پذیرفته نیست و آثار ارسالی در قالب ورد، فونت Bnazanin و قلم ۱۸ باشد.

حیدری، آدرس پست الکترونیکی را iauil.farhangi@gmail.com و جوایز نفر اول تا چهارم را ۷ ،۵، ۴ و ۳ میلیون اعلام کرد و گفت: از نفرات بعدی تا دهم نیز تجلیل خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها