یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲
معرفی کتاب‌های مرتبط با «بسیج» در مراکز کانون پرورش فکری لرستان

لرستان - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان از معرفی کتاب‌های مرتبط با «بسیج» در مراکز کانون لرستان خبر داد.

محمد جوادمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد، ضمن گرامی‌داشت هفته بسیج گفت: به مناسبت هفته بسیج و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، برنامه‌های مختلفی با موضوع «هفته بسیج» از سوی مربیان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان اجرا می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اشاره به پیام مقام معظم رهبری که می‌فرمایند «بسیج، عبارت است از مجموعه‌ای که در آن، پاک‌ترین انسان‌ها، فداکارترین و آماده به‌کارترین جوانان کشور، در راه اهداف عالی این ملت و برای به کمال رساندن و به خوشبختی نائل کردنِ این کشور، جمع شده‌اند»، افزود: همه باید در راستای پیشرفت کودکان و نوجوانان این کشور تلاش کنیم.

وی با اشاره به برنامه‌های کانون در هفته بسیج گفت: غبارروبی گلزار شهدا، قصه‌گویی، ایستگاه نقاشی، ایستگاه‌های ادبی، نمایش، دکلمه شعر و دلنوشته فعالیت‌های مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان با محوریت «بسیج» اجرا شدند.

محمدی گفت: کارگاه سفالگری همراه با ساخت کتیبه‌های نقش برجسته با موضوع و نمادهای مربوط به فرهنگ بسیج، معرفی وقایع، ساخت کاردستی با موضوع و محوریت بسیج، خوانش کتاب‌های خاطرات رزمندگان و شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس در مراکز کانون در سراسر استان به اجرا درآمدند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان به معرفی کتاب‌های مرتبط با بسیج در مراکز کانون لرستان اشاره کرد و افزود: در قفسه‌های کتاب مراکز کانون پرورش فکری کتاب‌های متعددی با موضوع بسیج برای استفاده کودکان و نوجوانان وجود دارد که می‌توان به «روزها و رویدادها»، «شهید فهمیده»، «عشق و رنج و بلوط»، هستی»، «مثل چشم‌های بابام»، «حلزون من گم شده»، «صدای بال لک‌لک‌ها» و… از انتشارات کانون اشاره کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها