چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴
زارع: دکتر داوری از قصد ما برای انتشار مقاله آگاه بود / شیطنت نکردیم!

حامد زارع، سردبیر مجلۀ «سیاست‌نامه»، در واکنش به پرونده عقل افسرده، با اشاره به اینکه مقاله را به قصد نشر، شخصاً از آقای دکتر داوری دریافت کرده است، نوشت: «استاد ما نیز از این انتشار آگاه بودند».

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب (ایبنا)، پس از انتشار مطالب پرونده «عقل افسرده»، حامد زارع، سردبیر مجلۀ «سیاست‌نامه» در پیامی که برای این سرویس ارسال کرد، با اشاره به اینکه مقاله را به قصد نشر و شخصاً از آقای دکتر داوری دریافت کرده است، نوشت: «استاد ما نیز از این انتشار آگاه بودند و بر همین اساس قرار است در کتابی که انتشارات پگاه روزگار نو تا چندی دیگر منتشر کند نیز به زیور طبع آراسته شود».

زارع ادامه داد: فرمایش آقای داوری در باب اینکه این نوشته‌ها برای تنهایی بوده ناظر به روحیه و طبع مخصوص ایشان است که نشان‌گر این واقعیت است که جنس مطلب دل‌نوشته است و در زمان نوشتنش تعهدی برای چاپ آن در خودشان احساس نکرده‌اند. کما اینکه این مضمون در مقدمه پیشگفتار کتابی که این مقاله فصلی از آن است نیز آمده است.

سردبیر مجله سیاست‌نامه در پایان افزود: عنوان «من شکست خوردم و این شکست را می‌پذیرم» عین عبارت آقای داوری است که بر پیشانی فصل دوم کتاب گفتگوهایی با سایه‌ام نشسته و قرار است به زودی منتشر شود. از این بابت صحبت آقای عبدالکریمی ناظر به شیطنت ژورنالیستی خلاف واقع است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط