سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
اجرای لیگ کتابخوانی و بازی‌های فکری در کتابشهر اردکان / تولید نخستین پادکست «کتابنوش»

یزد - همزمان با هفته کتاب، کتابشهر اردکان با ویژه برنامه لیک بازی‌های فکری و همچنین تولید نخستین پادکست «کتابنوش» برنامه‌های فرهنگی خود را اجرا کرده است.

محمدحسین آرامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد با اشاره به برنامه‌های کتابشهر اردکان به مناسبت هفته کتاب گفت: تمامی برنامه‌های ما در این کتابشهر، با محوریت کتاب است که به صورت دوره‌ای، کوتاه مدت و بلند مدت اجرا می‌شود.

وی افزود: از جمله این برنامه‌ها که چهارشنبه‌های هر هفته برگزار می‌شود با عنوان «کتابنوش» است و همزمان با هفته کتاب ویژه برنامه‌هایی در شهرستان اجرا شد که مورد استقبال مخاطبان نیز قرار گرفت.

مدیر کتابشهر ایران شعبه اردکان بیان کرد: در این برنامه کتاب‌های مختلف به صورت هفتگی معرفی، نقد و بررسی شد.

آرامی بیان کرد: تاکنون نیز چهارده هفته از این نشست‌ها برگزار شده و در هفته کتاب نیز دو جلسه ویژه با حضور عزیزی و باباخانی از نویسندگان کشوری و جشن امضا کتاب در این کتابفروشی برگزار شد.

وی ادامه داد: از برنامه‌های دیگر ما نیز برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در مدارس بود که به عنوان نمونه در دبستان دخترانه خورشید د شهرستان اجرا شد و کتاب‌ها نیز معرفی شدند.

اجرای لیگ کتابخوانی و بازی‌های فکری در کتابشهر اردکان / تولید نخستین پادکست «کتابنوش»

مدیر کتابشهر ایران شعبه اردکان بیان کرد: تولید محتوا در فضای مجازی نیز از جمله اقدامات دیگر ما بود که به معرفی کتاب‌های مختلف پرداختیم و در فضای مجازی نیز پخش شد.

آرامی گفت: تولید نخستین پادکست بچه‌های کتابنوش نیز در این هفته صورت گرفت و به عنوان «مسافر» رونمایی و به مدت یک هفته در فضای فروشگاه پخش می‌شود.

وی افزود: در این راستا در روزهای پنجشنبه نیز نشست‌های قصه گویی داریم که در این هفته به مناسبت هفته کتاب به میزبانی یکی از مهدهای کودک شهرستان این برنامه را اجرا کردیم و ۷۰ نفر از کودکان پیش دبستانی با خانواده خود در کتابشهر حضور پیدا کردند و قصه گویی انجام شد.

مدیر کتابشهر ایران شعبه اردکان گفت: معرفی بازی فکری در کنار کافه کتاب کتابشهر به عنوان برنامه دیگر ما است که ترویج بازی فکری مهمترین هدف ما در این حوزه است و در این راستا نیز لیگ بازی‌های فکری را برای نخستین بار در شهرستان راه‌اندازی و اجرا کرده‌ایم.

وی ادامه داد: از دو ماه پیش نیز برنامه‌ریزی تور کتابگردی را داریم که با حضور دانش اموزان در کتابفروشی‌ها در راستای معرفی کتاب و کتابفروشی‌ها اجرایی کرده‌ایم و در هفته کتاب نیز حضور دانش‌آموزان را در کتابفروشی داشتیم و مورد استقبال آن‌ها قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط