جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
نمایشگاه کتاب میناب با ۳ هزار عنوان افتتاح شد

هرمزگان - معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب گفت: نمایشگاه بزرگ کتاب در میناب با ۳ هزار عنوان کتاب افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی نمایشگاه بزرگ کتاب در میناب با ۳ هزار عنوان کتاب افتتاح شد.

مجید سلحشور، در حاشیه آئین افتتاح نمایشگاه کتاب در میناب، این نمایشگاه را یک حرکت فرهنگی دانست و گفت: در این نمایشگاه بیش از ۳ هزار عنوان کتاب در حوزه‌های مختلف از جمله ادبیات، روانشناسی، داستان و رمان، دفاع مقدس، مذهبی، و کتاب‌های تخصصی در حوزه کودک و نوجوان است.

وی با بیان اینکه، این نمایشگاه به منظور افزایش و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و سرانه مطالعه در جامعه بویژه نسل جوان و نوجوان دایر شده، افزود: در این نمایشگاه کتاب از ۵۰ ناشر برتر کشور و با تعداد ۲۷ هزار جلد به مدت یک ماه در صبح و عصر دایر است.

وی با بیان اینکه، در هفته کتاب و کتابخوانی در شهرستان میناب برنامه‌های متنوع فرهنگی دیگری است که فرهنگ دوستان می‌توانند از این برنامه‌ها بهرمند شوند، اظهار کرد: برنامه محفل ادبی ویژه دانش‌آموزان سطح شهر و برگزاری شب شعر و قصه گویی و پویش کتابخوانی و اهدای کتاب و تقویت کتابخانه‌های سطح شهرستان و عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی شهرستان از دیگر برنامه‌ها است که در هفته کتاب به اجر در خواهد آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها