چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۶
انسان‌ها با خواندن کتاب شغل آینده‌شان را انتخاب می‌کنند

خوزستان-نویسنده و قصه‌گوی خوزستانی معتقد است: خیلی از آدم‌ها با خواندن کتاب می‌توانند شغل آینده خود را انتخاب و پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اهواز، بهنوش بساک در دومین روز از هفته کتاب و کتابخوانی در برنامه «یک زنگ با نویسنده» از سلسله برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در هفته کتابخوانی در مدرسه پسرانه شهید فهمیده اهواز ضمن توضیح درخصوص هفته کتاب و کتابخوانی به دانش‌آموزان اظهار کرد: نویسنده‌ها کتاب‌های مختلف می‌نویسند، برای اینکه ما خودمان را به جای قهرمان و شخصیت کتاب بگذاریم.
بساک با تأکید بر اینکه شاید ما به عنوان ماهی هیچ وقت نتوانیم در دریا زندگی کنیم، عنوان کرد: وقتی کتاب داستان می‌خوانیم می‌توانیم به جای ماهی در دریا قرار بگیریم. چون کتاب خواندن این امکان را به ما می‌دهد و کارهای غیرممکن را برای ما ممکن می‌کند.
نویسنده کتاب «از زون گشون تا پاگشون» خطاب به دانش‌آموزان بیان کرد: کتاب‌ها شما را به سفرهای دور و دراز می‌برند و کارهایی که ما همیشه دوست داریم انجام بدهیم اما نمی‌توانیم، در کتاب به به جای شخصیت قصه‌ها به آرزوهای دست نیافتنی دسترسی می‌یابیم.
این قصه‌گوی برتر کشوری افزود: خیلی از آدم‌ها با خواندن کتاب می‌توانند شغل آینده‌شان را انتخاب کنند.
پژوهشگر خوزستانی ادامه داد: خواندن کتاب به ما فرصت می‌دهد که با جهان نویسنده آشنا شویم و مکان‌هایی جدید را کشف کنیم و اینکه درک می‌کنیم نویسنده هم مثل ما امکان دارد که زندگی پرتلاطم و سختی را گذرانده باشد، تا به این مرحله رسیده است.
وی به نوشتن کتاب از زون گشون تا پاگشون خود اشاره کرد و گفت: ده سال مراحل تحقیق و نگارش کتاب زمان برد. پس تا می‌توانید بخوانید و تحقیق کنید و به سادگی از کنار موضوعات نگذرید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها