پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴
حضور بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس با بیش از ۳۰۰ اثر در نمایشگاه کتاب تبریز

خراسان‌رضوی- بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی، با بیش از ۳۰۰ اثر در نمایشگاه کتاب تبریز حضور فعالی یافته است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، مدیر روابط عمومی و بین‌الملل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی، به جزئیات حضور این بنیاد در نمایشگاه کتاب تبریز اشاره کرد و گفت: نمایشگاه کتاب فرصتی برای انتقال تجربیات و تبادل فرهنگ میان پدیدآورندگان، محققان و اهالی نشر است.

میثم محتاجی تصریح کرد: حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب و ارائه آثار با موضوعات مطالعات قرآنی، حدیث پژوهی، فقه و اصول، فرهنگ و سیره اهل بیت (ع)، کلام و فلسفه اسلامی، فرهنگ و سیره رضوی و… از جمله فعالیت‌های بین‌المللی بنیاد پژوهش‌های اسلامی است که طی سال‌های اخیر با برنامه‌ریزی های صورت گرفته از سوی معاونت ترویج و اجتماعی سازی این مجموعه در دستور کار قرار گرفته است.

محتاجی ابراز کرد: از همین رو بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در کنار بیش از ۸۰۰ ناشر داخلی و خارجی، با عرضه ۳۰۰ عنوان اثر از آثار پژوهشی محققان و پژوهشگران این مرکز در نمایشگاه کتاب تبریز حضور یافته و به عرضه این محصولات می پردازد.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه که به ابتکار خانه کتاب و ادبیات ایران برای نخستین بار به صورت یکپارچه تدارک دیده شده، از ۱۷ تا ۲۱ آبان ماه در نمایشگاه بین‌المللی شهر تبریز سالن آذربایجان دائر بوده و پذیرای علاقمندان به کتاب و کتاب‌خوانی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها