سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳
کانون‌های مساجد گلستان آماده ایفای نقش در دوره سی‌ویکم کتاب هستند

گلستان- مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گلستان با اشاره به فعالیت ۱۵۲ کتابخانه مخزن دار در مساجد استان و اعلام برنامه‌های این ستاد در سی و یکمین هفته کتاب گفت: کانون مساجد آماده ایفای نقش در این هفته هستند.

حجت‌الاسلام سید محمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گرگان، با دعوت از عموم فعالان مسجدی و عموم مردم به‌منظور بهره‌مندی از برنامه‌های هفته کتاب در استان، گفت: تهیه و اجرای سرود میدانی و موضوعی در مراکز عمومی شهر و روستا و اجرای نمایش موضوعی در مساجد شهر و روستا توسط گروه‌های تئاتر کانون‌های مساجد استان از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده ویژه در سی و یکمین هفته کتاب است.

وی با اشاره به وجود ۸۹۰ کانون فرهنگی و هنری و ۱۵۲ کتابخانه مخزن‌دار در مساجد استان گلستان افزود: اجرای برنامه شنبه‌های کتاب (معرفی کتاب) در ایام هفته کتاب توسط امام جماعت مسجد، تقدیر از فعالان حوزه کتاب (کتابدار، مؤلف کتاب، مروجان کتاب‌خوانی) و بازدید از کتابخانه‌های مخزن دار و هم‌اندیشی پیرامون بررسی مشکلات کتابخانه‌ها و ارائه راهکارهای مناسب از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده ویژه این ایام خواهد بود.

حسینی ادامه داد: اجرای طرح پالایش کتاب (خروج کتاب‌های بلااستفاده و کهنه کتابخانه‌ها و جایگزین کردن کتاب‌های مفید و موردنیاز) و شرکت اعضای کانون‌های مساجد استان در مسابقات کتاب‌خوانی مجازی (از کتاب طرح کلی اندیشه‌های اسلامی، عرصه‌های اجتماعی حضور زنان) در سایت بچه‌های مساجد کشور نیز از دیگر رویدادهای پیش‌بینی شده در این هفته است.

به گزارش ایبنا؛ سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «آینده خواندنی است» از ۲۳ تا ۳۰ آبان ماه سال جاری در استان گلستان با اجرای برنامه‌های متنوع هم‌زمان با سراسر کشور آغاز می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها