پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از پیشکسوت دف‌نواز کردستانی

کردستان _ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با عبدالرحمن غوثی، هنرمند و پیشکسوت دف‌نواز کردستانی، با اهدای لوح تقدیر از سال ها تلاش و کوشش ارزشمند این هنرمند عرصه موسیقی عرفانی قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سنندج، محمدمهدی اسماعیلی، روز پنجشنبه در جریان سفر رییس‌جمهور و هیات دولت به کردستان در این دیدار اظهار کرد: همزمان با هفته وحدت ویژه برنامه‌های خوبی با محوریت هزار دف در استان کردستان و سنندج اجرا شد که مایه افتخار بود.

وی با بیان اینکه برای قدردانی از فعالیت‌های هنرمندان به کردستان سفر کرده‌ایم، افزود: این همه شور، شوق و شعف و ارادت مردم استان کردستان به رسول الله و خاندان نبی مکرم اسلام مایه خوشحالی است و امیدوارم زیر سایه محبت خاندان پیامبر موفق باشید.

تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از پیشکسوت دف‌نواز کردستانی

حضور در فستیوال‌های مختلف داخلی و خارجی از جمله فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، هلند، امارات، مراکش، پوبابان آمریکای جنوبی، کلمبیا، اکوادور، پرو، پاناما، اسکاتلند، انگلیس، بنگلادش، ترکیه، عراق و سازمان یونسکو در کنار چندین دوره جشنواره موسیقی فجر، ذکر و ذاکرین، نوای‌رحمت، هفت اورنگ، رضوی، سوره، و داوری چندین دوره جشنواره دف نوای رحمت، موسیقی جوان و مقامی و کسب چندین عنوان برتر از سوابق هنری استاد غوثی محسوب می‌شود.

تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از پیشکسوت دف‌نواز کردستانی

در ادامه گروه دف نوازی اخوان شهر سنندج به اجرای قطعه‌ای در حضور وزیر فرهنگ پرداختند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها