شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۴:۴۲
نمايشگاه قرآن همدان با 8 هزار عنوان کتاب

نمايشگاه علوم و نرم‌افزارهاي قرآني استان همدان همزمان با ماه مبارک رمضان از 18 تا 26 شهريور ماه در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي همدان برگزار مي‌شود._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي،‌ مسوول نمايشگاه قرآن کريم استان همدان با بيان اين خبر اظهار داشت: نمايشگاه امسال از دو بخش فروش و محتوايي تشکيل مي‌شود و هر بخش داراي ويژگي‌هاي متفاوتي خواهد بود.

مسعود صالحي افزود : بخش محتوايي، بخش اصلي نمايشگاه است که شامل بخش کودک و نوجوان، حوزوي و دانشگاهي، ارگان‌ها و سازمان‌ها، مؤسسات قرآني مردمي و هنري مي‌شود.

وي افزود: بخش کودک و نوجوان نمايشگاه به معرفي تازه‌هاي نشر و الکترونيک در اين حوزه، نهادهاي آموزشي قرآني، مشاوره با خانواده در زمينه تربيت قرآني، نقاشي، خطاطي و کاردستي قرآني و بازي‌هاي رايانه‌اي مناسب مي‌پردازد.

مسوول نمايشگاه قرآن کريم همدان اظهار داشت: امسال بيش از 8 هزار عنوان کتاب در نمايشگاه قرآن در معرض ديد علاقه‌مندان گذاشته خواهد شد.

وي درباره برنامه‌هاي جنبي نمايشگاه نيز گفت: برگزاري نشست‌هاي مختلف در شش حوزه محتوايي ياد شده، تجليل از خادمان قرآن و برگزاري محفل انس با قرآن از مهم‌ترين برنامه‌هاي جانبي نمايشگاه به شمار مي‌روند.

نمايشگاه علوم و نرم افزارهاي قرآني استان همدان از 18 تا 26 شهريور برگزار مي‌شود و علاقه‌مندان مي‌توانند از ساعت 10 صبح تا اذان مغرب از آن ديدار کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط