سه‌شنبه ۹ تیر ۱۳۸۸ - ۱۸:۴۵
ترجمه روان قرآن در قطع جيبي و نيم‌جيبي

ترجمه روان قرآن كريم برگرفته از تفسير صافي به قلم دكتر عبدالرحمان عقيقي بخشايشي تا ماه مبارك رمضان از سوي انتشارات بخشايش در قطع جيبي منتشر مي‌شود._

 عليرضا بخشايشي، مدير مسوول انتشارات بخشايش، ضمن بيان اين خبر، عنوان كرد: اين كتاب ترجمه‌ای روان از قرآن كريم به خط عثمان طه و برای مخاطبان قابل فهم و جذاب است.

بخشايشي با بيان برخي از ويژگي‌هاي اين ترجمه از قرآن، تاكيد كرد: همه ترجمه‌ها و تفسيرهاي قرآن حاوي مباحثي بر اساس نظم و سوره‌ها‌ي مشخص است، ولي اين كتاب از ابتدا تا انتها به صورت موضوعي مشخص شده كه اين موضوع از خسته شدن خواننده جلوگيري مي‌كند. 

وي با بيان اين كه كتاب «ترجمه روان قرآن» در شمارگان 5000 نسخه، 1200 صفحه، قطع جيبي و بهاي 50000 ريال از سوي انتشارات بخشايشي منتشر مي‌شود، افزود: همچنين اين ترجمه قرآن در قطع نيم جيبي نيز اكنون در دست انتشار است و تا چندي ديگر منتشر مي‌شود.

وي با بيان اين كه «قرآن نيم‌جيبي براي تسهيل در حمل و نقل افراد تاليف مي‌شود» تصريح كرد: كاغذ اين اثر گلاسه و در دو رنگ چاپ خواهد شد.

بخشايشي در ادامه افزود: همچنين ترجمه قرآن عقيقي بخشايشي در شمارگان 15000 نسخه، 1200 صفحه، قطع نيم‌جيبي و بهاي 50000 ريال به زودي منتشر مي‌شود.

بخشايشي در پايان اظهار داشت: اين كتاب در بيست و سومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران با استقبال قابل توجهي روبه‌رو شد و قرار است براي نمايشگاه قرآن نيز در ماه مبارك رمضان در قطع‌هاي مختلف ارايه شود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط