سه‌شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۱:۱۰
افزايش 20درصدي استقبال مردم از نمايشگاه

مدير بازاريابي و فروش انتشارات «سمت» اظهار داشت: استقبال مردم از بيست و دومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران نسبت به سال‌ گذشته 20 درصد افزايش داشته‌است و ميزان خريد مردم از اين انتشارات نيز تاكنون رضايت‌بخش بوده‌است.

پاكنوش كياني در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، اظهار داشت: انتشارات سمت با 1275 عنوان كتاب در نمايشگاه امسال حضور دارد كه 86 عنوان آنها چاپ اول‌اند و ساير كتاب‌ها تجديد چاپ‌اند.

وي افزود: از ميان كتاب‌هاي ارايه شده توسط انتشارات سمت 38 عنوان كتاب مربوط به حوزه تربيت‌بدني و علوم ورزشي است كه در معرض ديد علاقه‌مندان به اين حوزه قرار گرفته‌است.

كياني با اعلام رضايت از استقبال مردم، خاطرنشان كرد: بيشترين خريد كتاب‌هاي ورزشي توسط افراد علاقه‌مند و دانشجويان انجام شده است، به‌ويژه دانشجويان از كتاب‌هاي چاپ شده در اين حوزه استقبال چشم‌گيري داشته‌اند.

از ميان كتاب‌هاي ارايه شده توسط انتشارات سمت در بيست‌ و دومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران مي‌توان به «تربيت‌بدني عمومي»، «كليات تربيت‌بدني در مدارس»، « آموزش مهارت‌هاي فوتبال» و چندين عنوان ديگر اشاره كرد. همچنين تعداد شش عنوان كتاب ورزشي نيز در مراحل مختلف آماده‌سازي پيش از انتشار قرار دارد.

بيست و دومين نمايشگاه بين‌‌المللي كتاب تهران تا بيست‌و‌ششم ارديبهشت ماه با حضور ناشران داخلي و خارجي در مصلاي امام خميني (ره) برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط