دوشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۱:۰۰
«محمد محمد‌علی» با تجدید چاپ ۷ کتاب در نمایشگاه

محمد محمدعلی با تجدید چاپ ۷ کتابش در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور خواهد داشت.\

محمد‌علی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، از تجدید چاپ‌های تازه ۷ عنوان از کتاب‌هایش خبر داد و گفت: چاپ پنجم رمان «برهنه در باد» که نشر «مرکز» منتشر کرده است، به همراه چاپ دهم رمان «آدم و حوا» در قطع رقعی و چاپ سوم آن در قطع جیبی که در نشر «کاروان» به چاپ رسیده است، به نمایشگاه کتاب ایران راه می‌یابد. 

به گفته وی، چاپ چهارم «مشی و مشیانه» و چاپ چهارم رمان «جمشید و جمک» نیز از سوی نشر «کاروان» عرضه می‌شود.

نویسنده «چشم دوم» از تجدید چاپ کتاب دیگرش خبر داد و گفت: چاپ پنجم مجموعه داستان «از ما بهتران» نیز در نمایشگاه ارایه می‌شود. ولی چاپ سوم «قصه تهمینه» و چاپ اول کتاب «شاملویی که من می‌شناختم»، ممکن است به نمایشگاه نرسند و هم‌اکنون در انتشارات «کاروان» مراحل چاپ را می‌گذرانند. 

محمد‌محمدعلي متولد ۷ ارديبهشت ۱۳۲۷ در تهران است. محمد‌علی برگزیده‌ جوایز ادبی متعددی از جمله دیپلم افتخار بیست سال داستان‌نویسی ایران و بهترین رمان سال جایزه ادبی یلدا است.

مجموعه داستان «دره‌ی هندآباد گرگ داره»، «از ما بهتران»، مجموعه داستان «بازنشستگی»، داستان بلند «رعد و برق بي‌باران»، رمان «نقش پنهان»، مجموعه داستان «چشم دوم»، رمان «باورهای خيس يك مرده»، رمان «برهنه در باد» و «آدم و حوا» از جمله آثار داستانی منتشر شده اوست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها