چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۰:۰۹
آزادي خرمشهر نقطه عطف دوران دفاع مقدس بود

پژمان بازغي بازيگر فيلم "دوئل" كه از جمله‌هاي موفق دفاع مقدس به حساب مي‌آيد، سوم خرداد و آزادسازي خرمشهر را نقطه عطف تمام دوران دفاع مقدس عنوان كرد.

اين بازيگر سينما و تلويزيون در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) گفت: سينماگران ما مي‌توانند با حمايت مادي و معنوي، فيلم‌هايي را با همان شكوه دوران آزادي سازي خرمشهر به تصوير بكشند. 

وي با بيان اين مطلب كه حضور احمدرضا درويش به عنوان يكي از رزمندگان دفاع مقدس در ايام آزادسازي خرمشهر بزرگ‌ترين عامل موفقيت او در فيلمسازيش و نمايش اين دوران بوده است، ادامه داد: بازي در فيلم دوئل از بزرگ‌ترين افتخارات من خواهد بود و اميدوارم كه بتوانم باز هم در فيلم‌هايي با سوژه دفاع مقدس بازي كنم. 

بازغي لازمه دستيابي به سينمايي ارزشمند وقوي در عرصه دفاع مقدس را توجه بيشتر هنرمندان ومسؤولان سينمايي كشور دانست وافزود:اين مسؤوليت تمام هنرمندان سينماي كشورمان است كه نسبت به خرمشهر توجه كافي داشته باشند.

فيلم "دوئل"، پرهزينه‌ترين فيلم تاريخ سينماي ايران را احمدرضا درويش كارگرداني كرد و در آن بازيگراني چون پژمان بازغي، پرويز پرستويي، سعيدراد، هديه تهراني و پريوش نظريه ايفاي نفش كردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها