دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳
برپایی کارگاه قصه‌گویی و برگزاری مسابقه ادبی به مناسب هفته کودک

زنجان- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان از برپایی کارگاه قصه‌گویی و برگزاری مسابقه ادبی به مناسب هفته کودک خبر داد و گفت: علاوه بر این عضویت در مراکز کانونی در این ایام رایگان است.

حجت‌الاسلام علیرضا عیسی‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: برنامه‌های هفته ملی کودک از 15 تا 21 مهرماه با شعار «کودکی بهتر، زندگی بهتر» اجرا می‌شود.

وی با اشاره به برخی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته ملی کودک گفت: اجرای نمایش تئاتر شاد و موزیکال «شاهزاده خانم زشت» از تاریخ ۱۵ تا ۲۵ مهرماه، اکران فیلم پویانمایی «بچه زرنگ» در سینماهای بهمن و روشای با ارائه 50 درصد تخفیف، اعزام کاروان پیک امید به مناطق کم برخوردار، عیادت از کودکان بستری در بخش اطفال بیمارستان‌های استان از برنامه‌های هفته ملی کودک در زنجان است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان همچنین از امکان عضویت رایگان کودکان در مراکز کانونی خبر داد و گفت: عضویت در مراکز کانون پرورش فکری در روزهای ۱۶ و ۱۷ مهر ۱۴۰۲ رایگان است.

وی اجرای جشن خانواده‌گی پرواز بادباک‌ها، برپایی کارگاه قصه‌گویی، نقاشی، سفالگری، کاردستی، نمایشگاه نقاشی رنگ شادی و مسابقه ادبی را نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در زنجان و سایر شهرستان‌ها اعلام کرد و افزود: این برنامه‌ها با همکاری دستگاه‌های مختلف و با هدف معرفی ظرفیت‌های کانونی اجرا می‌شود.
 
عیسی خانی با اشاره به اینکه در حال حاضر 28 مرکز کانون پرورش فکری در استان زنجان فعال است، اضافه کرد: 16 مرکز به صورت ثابت و 12 مرکز به صورت سیار فعالیت دارند.

هفته کودک از دیروز آغاز شده و نامگذاری آن شنبه ۱۵ مهر به نام کودک، صلح، امنیت، محیط زیست، یکشنبه ۱۶ مهر به نام کودک، زندگی، سلامت، رشد، دوشنبه ۱۷ مهر به نام کودک، مشارکت، آگاهی، شکوفایی، سه شنبه ۱۸ مهر به نام کودک، خانواده، هویت، عدم تبعیض، چهارشنبه ۱۹ مهر به نام کودک، اخلاق، تربیت، مصلحت، پنجشنبه ۲۰ مهر به نام کودک، گذشته، حال، آینده و جمعه ۲۱ مهر به نام کودک، رفاه، بهزیستی، دسترسی برابر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها